Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-10-14, 15:28
  #49
Medlem
Hjälper den verkligen mot oro som det står på förpackningen?
Citera
2017-02-06, 21:41
  #50
Avstängd
DisSids avatar
Tja, drar man i sig en hel förpackning så dämpar det abs mot at av gaba-droger i nån timme. Har aldrig fått något rus av det däremot.
Citera
2017-02-26, 02:40
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aintnoone12
Hjälper den verkligen mot oro som det står på förpackningen?
Kanske om din hjärna inte fått alkohol eller sömntabletter typ. Annars tror jag inte det fungerar men värt att prova om du abs inte h något alternativ
Citera
2017-02-28, 05:33
  #52
Avstängd
Kesha100crowss avatar
nej du måste äta in dej, helt värdelös enligt mej tyvärr...
Citera
2018-01-12, 16:29
  #53
Medlem
Jag har haft problem att somna efter nattskift tar ca 3-4 tim innan jag somnar, är skittrött men jag kan fan inte "slappna av", jag skulle uppskatta det som milda problem... kan detta funka??? jag är lite halv rädd fär piller dock

tanken är att jag skulle kunna ta dem innan jag ska sova efter nattskiftet
Citera
2018-01-12, 21:18
  #54
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Jag har haft problem att somna efter nattskift tar ca 3-4 tim innan jag somnar, är skittrött men jag kan fan inte "slappna av", jag skulle uppskatta det som milda problem... kan detta funka??? jag är lite halv rädd fär piller dock

tanken är att jag skulle kunna ta dem innan jag ska sova efter nattskiftet

Kanske det kan, aldrig märkt att det gjort det däremot. Skulle försökt leta rätt på kava-kava på nätet och köpa kamomillté på coop istället.
Citera
2018-01-14, 10:18
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Kanske det kan, aldrig märkt att det gjort det däremot. Skulle försökt leta rätt på kava-kava på nätet och köpa kamomillté på coop istället.

ahh.. kava-kava kommer jag ihåg från min ungdom haha.. testa de först! om detta preparat är värdelöst! =)

Men hur är kava och drogtest??
__________________
Senast redigerad av ArganaS 2018-01-14 kl. 10:49.
Citera
2018-01-21, 21:07
  #56
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
ahh.. kava-kava kommer jag ihåg från min ungdom haha.. testa de först! om detta preparat är värdelöst! =)

Men hur är kava och drogtest??

Det syns inte på några tester.
Citera
2019-04-04, 12:18
  #57
Medlem
Jag åt en gång en hel ask just Valerina Forte. Kände mig inte det minsta lilla trött. Och då missbrukar jag ingenting annat heller. Alltså 80 av pillren med 200mg extrakt i varje.

Antingen är just det märket en bluff eller så är valerian verkningslöst.

(jag gjorde det här efter att ha provat normala doser för att bevisa att det helt saknade effekt, åtminstone på mig själv)
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback