Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-03, 09:08
  #1
Medlem
himakans avatar
Nu blir jag irriterad på min mp3. Det är en vanlig mp3 (inte Ipod eller något avancerat) och när jag för över musik från datorn till den, så ligger låtar lite var som helst. Det är inte kul att sedan sitta och bläddra för att hitta dem och jag vill ha dem i ordning.
Finns det något att göra åt det?
Citera
2008-12-03, 09:17
  #2
Avstängd
jo0kers avatar
  • Vad är det för mp3-spelare?
  • Vad överför du med?
  • Vad menar du med "var som helst", i olika mappar eller inte i alfabetisk ordning etc?
Citera
2008-12-03, 11:10
  #3
Medlem
himakans avatar
1. Det är en vanlig mp3. Märke: tecsonic. (Typ en billig för 250 spänn) Inga avancerade funktioner
2. Överför låtar med en sladd som följde med mp3n, genom USB.
3. Okej, så här är det:
Om jag överför, låt oss säga Britney Spears album så hamnar låtar lite varstans, inte tillsammans. Utan en kan vara bland Linkin park låtar, annan bland Nickelback. Så jag måste typ bläddra runt en massa bara för att lyssna på dem alla.
Citera
2008-12-03, 12:18
  #4
Medlem
DigitalNirvanas avatar
Lägger du skivorna i enskilda mappar eller alla på samma ställe?
Citera
2008-12-03, 14:46
  #5
Medlem
himakans avatar
Jag lägger dem alla i samma mapp.
Alla är iaf mp3 filer (vet inte om det kan påverka).
Citera
2008-12-03, 15:24
  #6
Medlem
Waspirs avatar
Min mp3 skyfflar också om låtarna om de ligger i samma mapp, så att lägga låtarna i olika mappar kan ju vara lönt att prova.
Citera
2008-12-03, 17:33
  #7
Avstängd
jo0kers avatar
Precis som ovanstående talare så föreslår jag också att du delar in i undermappar, för över hela Britney-mappen och inte enbart låtarna i mappen i det här fallet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback