Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-20, 18:41
  #829
Avstängd
Ivorbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Shit. Läste igenom hela tråden. Tror jag har fördummat mig till den grad att högskoleprovet är kört. Fyfan vad långsökta teorier. Fyfan vad mycket skitsnack och fyfan vad vissa är säkra på att Nazister överhuvudtaget omöjligt kan vara inblandade.
Precis speciellt när jag har direkt insyn i utredningen och vet att det är enbart nazistspåret som polisen har gått på.
Citera
2010-10-20, 19:07
  #830
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ivorbell
Precis speciellt när jag har direkt insyn i utredningen och vet att det är enbart nazistspåret som polisen har gått på.
Och varför HÄNDER INGET?
Citera
2010-10-20, 23:31
  #831
Avstängd
Ivorbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
Och varför HÄNDER INGET?
Eftersom det inte finns några direkta bevis mot någon enskild nazist. Vad annars?
Citera
2010-10-20, 23:47
  #832
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ivorbell
Eftersom det inte finns några direkta bevis mot någon enskild nazist. Vad annars?
Om det inte finns några direkta bevis mot någon enskild nazist hur kan du vara så säker på att attentatet är ett nazistdåd? Den logiska kedjan, den logiska kedjan...

Jag tror att det inte är ett nazistdåd vill inflika att "Feldt" såklart INTE är nazist själv däremot är attentatet mystiskt och märkligt på flera sätt.
Citera
2010-10-21, 01:15
  #833
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
Om det inte finns några direkta bevis mot någon enskild nazist hur kan du vara så säker på att attentatet är ett nazistdåd? Den logiska kedjan, den logiska kedjan...

Jag tror att det inte är ett nazistdåd vill inflika att "Feldt" såklart INTE är nazist själv däremot är attentatet mystiskt och märkligt på flera sätt.

Tycker inte det är särskilt mystiskt eller märkligt på något sätt. Det är ju tråkigt att polisen inte har några spår att gå på. Men det är inte på något sätt ovanligt att gärningsman/män inte hittas. Sen får man tro vad man vill. Men att helt utesluta nazister känns dumt.
Citera
2010-10-24, 11:15
  #834
Medlem
SMKs avatar
Sånt här får man räkna med när företräder ett sådant parti. / Fredrik Reinfeldt
Citera
2010-10-28, 15:16
  #835
Avstängd
Askatasunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Sånt här får man räkna med när företräder ett sådant parti. / Fredrik Reinfeldt

Sen när är SAC ett parti?
Citera
2010-11-23, 22:09
  #836
Medlem
xdrs avatar
Vad jag vet så hamnar det här brottet i pärmen för spaningsuppklarat men inte bevisat om mina källor stämmer överens med verkligheten (precis som cyklopen, båda högerattentat och hos den där nazisten (vänster), andra får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2010-11-24, 03:28
  #837
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Vad jag vet så hamnar det här brottet i pärmen för spaningsuppklarat men inte bevisat om mina källor stämmer överens med verkligheten (precis som cyklopen, båda högerattentat och hos den där nazisten (vänster), andra får gärna rätta mig om jag har fel.

Tycker själv det låter som den rimligaste förklaringen. Men för att utesluta att du har fel skulle det vara bra om du kunde redogöra vad det är för källor du har att göra med.
Citera
2012-01-02, 04:02
  #838
Medlem
händer det något gällande detta?
Farliga nazzar måste lagföras!!!
Citera
2012-01-21, 02:26
  #839
Medlem
Varför det, landet förfaller ju iaf. Självsanering kallas det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback