Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 00:30
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Jag ska ta kontakt med några personer kommande helg. Därefter kommer jag ev att slänga upp namnet. Det borde dock inte vara svårt för någon som är i från området att veta vem det är - eller - rättare sagt, de vet vem det är.

Och ja, det finns minst ett tjugotal personer som var på plats i parken och som vet vem personen är. Varför vittna man inte mot honom? Det förstår man när man vet hans "status" den aktuella kvällen.

Finns det de som skyddar honom? Ja, definitivt.

Visste polisen? Njae, inte när de hände. Även om de hade en hel del rykten de borde gått på. Tyvärr var dem lata och ointresserade? Däremot har man till 95% vetat om det sedan slutet av 90-talet men då valt att blunda för dem och med hänvisning till att bevis saknats etc


Hade du något namn? Får gärna skicka pm om du inte vill lägga ut här.
Citera
2024-02-16, 06:10
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ListenToMe
Hade du något namn? Får gärna skicka pm om du inte vill lägga ut här.
Hade varit kul att höra
Citera
2024-02-16, 13:23
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Jag ska ta kontakt med några personer kommande helg. Därefter kommer jag ev att slänga upp namnet. Det borde dock inte vara svårt för någon som är i från området att veta vem det är - eller - rättare sagt, de vet vem det är.

Och ja, det finns minst ett tjugotal personer som var på plats i parken och som vet vem personen är. Varför vittna man inte mot honom? Det förstår man när man vet hans "status" den aktuella kvällen.

Finns det de som skyddar honom? Ja, definitivt.

Visste polisen? Njae, inte när de hände. Även om de hade en hel del rykten de borde gått på. Tyvärr var dem lata och ointresserade? Däremot har man till 95% vetat om det sedan slutet av 90-talet men då valt att blunda för dem och med hänvisning till att bevis saknats etc
Har du något besked ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback