Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-07, 23:20
  #673
Medlem
Skyddsobjekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliotxz
Nog för att tråden är gammal men fyfan vad jag hatar personer som dig som ska svara på varje inlägg på ett nedsättande sätt. Alltid en sån person i spök/UE trådar..

Du är inte tuff, töntjävel.

Förutvarande inlägg: WORD!
Bättre hade jag ej kunnat säga. Det sjukaste som jag hittat när jag gått UE är en pistol. Jag låter det vara osagt om den var fungerande eller ej. Jag låter det vara osagt om den överhuvudtaget innefattades av licensplikt.....
Citera
2015-07-07, 14:47
  #674
Medlem
IreneMorels avatar
Fanns ett övergivet torp mitt i samhället där jag bodde som liten. Alla traktens ungar hängde där titt som tätt. "ALLA visste" att det fanns porrtidningar där, kvarglömda av den senaste ägaren. Men trots att alla "visste" det, så var det aldrig någon som hittat något.

Förutom en dag när jag flyttade en matta, såg en lös golvplanka, och under den... JACKPOT.

Som nyfiken 11-åring kom jag över nån slags herr-tidning från tidigt 70-tal... men det var guld värt för mig.
Citera
2015-07-07, 16:37
  #675
Medlem
When6Loves9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IreneMorel
Fanns ett övergivet torp mitt i samhället där jag bodde som liten. Alla traktens ungar hängde där titt som tätt. "ALLA visste" att det fanns porrtidningar där, kvarglömda av den senaste ägaren. Men trots att alla "visste" det, så var det aldrig någon som hittat något.

Förutom en dag när jag flyttade en matta, såg en lös golvplanka, och under den... JACKPOT.

Som nyfiken 11-åring kom jag över nån slags herr-tidning från tidigt 70-tal... men det var guld värt för mig.
Är du kvinna?
Citera
2015-07-08, 12:44
  #676
Medlem
IreneMorels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Är du kvinna?

Nej, låt inte mitt username och avatar lura dig.
Citera
2015-07-19, 01:12
  #677
Medlem
Running_mans avatar
Har på senare tid råkat hitta fler och fler äckliga plaster -såna där plaster som man absolut inte vill springa på(inte jag i alla fall): platser där folk träffas för att ha sex.

Sex är det inget fel på -men när man är i ett ödehus eller utanför ett gammalt bergrum för att fota/utforska med kameran i högsta hugg och plötsligt trampar på en handduk som ligger där i gräset... Sen ser man en använd kondom, en tub glidmedel, lite toalettpapper och lite annat som bara lämnats där efter akten. Usch... sånt vill man ju inte se på en sån plats.

Som t.ex. ovanför en gammal ledningscentral i Skåne där jag skulle kolla upp om ventilationshuvarna var intakta eller inte så fanns jag just spår av sånt här. Ofräscht!
Citera
2015-07-25, 22:26
  #678
Medlem
Gustavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Har på senare tid råkat hitta fler och fler äckliga plaster -såna där plaster som man absolut inte vill springa på(inte jag i alla fall): platser där folk träffas för att ha sex.

Sex är det inget fel på -men när man är i ett ödehus eller utanför ett gammalt bergrum för att fota/utforska med kameran i högsta hugg och plötsligt trampar på en handduk som ligger där i gräset... Sen ser man en använd kondom, en tub glidmedel, lite toalettpapper och lite annat som bara lämnats där efter akten. Usch... sånt vill man ju inte se på en sån plats.

Som t.ex. ovanför en gammal ledningscentral i Skåne där jag skulle kolla upp om ventilationshuvarna var intakta eller inte så fanns jag just spår av sånt här. Ofräscht!

Har inte folk lägenheter ???
Citera
2015-08-04, 08:04
  #679
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
Har inte folk lägenheter ???
Antagligen så rör sig det om ungdomar -som fortfarande bor hemma.
Eller män och kvinnor som träffar någon vid sidan om -och därför inte kan vara hemma.
Kan ju även röra sig om folk som absolut vill förbli anonyma och inte ens går ut med ett förnamn... varför då vara hemma?
Citera
2015-08-04, 08:23
  #680
Medlem
Små gamla glasburkar innehållandes morfin och några gammeldags sprutor i glas med tillhörande kanyler.
Det senaste var dock gamla halvrostiga magasin till något automatgevär.
Citera
2015-08-09, 18:57
  #681
Medlem
Shoxens avatar
Inte hittat nåt direkt mystiskt men hittade en blodig hammare med tång invirad i nån slags tygpåse för nåt år sen. Konstiga grejer.
Citera
2015-08-12, 02:19
  #682
Medlem
ahistoriskts avatar
Besökte dockhuset idag i västernorrland. Creepy ställe speciellt när det var mörkt som tusan också!
Citera
2015-08-13, 00:54
  #683
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahistoriskt
Besökte dockhuset idag i västernorrland. Creepy ställe speciellt när det var mörkt som tusan också!


Vart ligger dockhuset och vad var läskigt? Lägg gärna upp någon bild!
Citera
2015-08-16, 07:01
  #684
Medlem
InternetExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Vart ligger dockhuset och vad var läskigt? Lägg gärna upp någon bild!
http://vasternorrland.blogs.se/2008/...huset-4699252/

Var uppe tidigare i tråden.
Riktigt obehagligt, hoppade verkligen till första gången jag såg bilderna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback