Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-08-18, 16:59
  #25
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GataJ
Den ska vara formaterad i FAT32

Formaterar man den i spelet eller i datan?
Citera
2009-08-18, 17:01
  #26
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Formaterar man den i spelet eller i datan?

I din dator, men allt som du har på hårddisken raderas. Så gör en backup om du kan.

Tänkte på en grej, om ps3:t hittar hårddisken men det tår att det inte finns några filer, tryck på trekan och välj "visa alla". Funkar inte det så är det nog fel format på hårddisken.
Citera
2009-08-18, 17:11
  #27
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GataJ
I din dator, men allt som du har på hårddisken raderas. Så gör en backup om du kan.

Tänkte på en grej, om ps3:t hittar hårddisken men det tår att det inte finns några filer, tryck på trekan och välj "visa alla". Funkar inte det så är det nog fel format på hårddisken.

Spelet hittar den men filerna visas inte fast jag väljer "visa alla". Har för mig att min lärare sa att något program man kunde ladda ner kunde fixxa det men kommer inte ihåg vad det var för program. Har du någon aning om vad det är för program?
Citera
2009-08-18, 17:45
  #28
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Spelet hittar den men filerna visas inte fast jag väljer "visa alla". Har för mig att min lärare sa att något program man kunde ladda ner kunde fixxa det men kommer inte ihåg vad det var för program. Har du någon aning om vad det är för program?

Nej det har jag aldrig hört talas om. Jag tror du måste formatera om hårddisken.
Citera
2009-08-18, 18:20
  #29
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GataJ
Nej det har jag aldrig hört talas om. Jag tror du måste formatera om hårddisken.

Faaaaaaan skiten funkar inte
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback