Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-26, 19:26
  #1
Medlem
Ber om ursäkt om det redan finns en rubrik om honom (det borde det finnas) men jag kunde inte hitta en renodlad sån när jag sökte.

Är det nån som vet något dåligt om honom? Tycker han verkar helskön o otroligt sympatisk när han intervjuas. Är skeptisk om ni kommer med något obekräftat hittapå-skvaller...
Citera
2008-11-28, 00:29
  #2
Medlem
Stenarns avatar
tvärtom, jag stötte på han i tunnelbanan med två småttingar och han var otäckt trevlig och mån om sina barn. "akta kanten lillen"
Citera
2008-11-28, 01:00
  #3
Avstängd
Jag har bara träffat hans fru, hon var scenograf eller nåt för en film de skulle göra och även hon var väldigt trevlig... So sorry!
Citera
2008-11-28, 01:21
  #4
Medlem
RaydeCacas avatar
Jag såg honom på Hotell Reisen i Gamla Stan i Stockholm med några som verkade vara ett inspelningscrew. Det kan ha varit ett par månader sedan och Michael var skitpackad och stod lutad över en betydligt yngre dam. Om han stötte på henne eller inte lämnar jag till gudarna, men det såg minsann ut så.
Citera
2008-11-28, 22:29
  #5
Medlem
ragnarökens avatar
Kan det ha

Vart damen som sköter om kläderna till filmen Millenium.
En söt brud som dock har en fett prilla under läppen titt som tät-

Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Jag såg honom på Hotell Reisen i Gamla Stan i Stockholm med några som verkade vara ett inspelningscrew. Det kan ha varit ett par månader sedan och Michael var skitpackad och stod lutad över en betydligt yngre dam. Om han stötte på henne eller inte lämnar jag till gudarna, men det såg minsann ut så.
Citera
2009-02-19, 18:19
  #6
Medlem
Nu är det julafton för en som gillar Michael Nyqvist (såsom jag). Han är ju med i varenda program på TV - både kvällar och mornar. Kan inte få nog av honom. Skulle bra gärna vilja känna honom för han verkar så sympatisk. Men gärna också mer intimt...
Citera
2009-02-19, 23:16
  #7
Medlem
I en intervju i en veckoblaska för några år sedan, berättade han att hans biologiska far kom från Italien,närmare bestämt Sicilien. Och JA,han tillhörde maffian. Mikaels "Plastpappa" däremot var jurist. Mamman tyckts dragits till ytterligheterna.
__________________
Senast redigerad av gmn 2009-02-19 kl. 23:24.
Citera
2009-02-19, 23:20
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
I en intervju i en veckoblaska för några år sedan, berättade han att hans biologiska far kom från Italien,närmare bestämt Sicilien. Och JA,han hillhörde maffian. Mikaels "Plastpappa" däremot var jurist. Mamman tyckts dragits till ytterligheterna.

Pappan kommer inte från Sicilien utan Rom, men drev en sannolikt ljusskygg rörelse i söder. För övrigt har Mikael N en hund som heter Penopolop ... nåt – typ ett grekiskt namn. Han tränar sån där brasiliansk karate också.
Citera
2009-02-20, 01:41
  #9
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringdans
Nu är det julafton för en som gillar Michael Nyqvist (såsom jag). Han är ju med i varenda program på TV - både kvällar och mornar. Kan inte få nog av honom. Skulle bra gärna vilja känna honom för han verkar så sympatisk. Men gärna också mer intimt...
Ugh. Stalkervarning på det där du...
Citera
2009-02-20, 01:51
  #10
Medlem
MEC62s avatar
Jag träffade honom för ett par år sen då jag semestrade i närheten av hans sommarställe. Han var trevlig (och snyggare i verkligheten...!) och hälsade varje gång man möttes. Tråkigt skvaller och inte så saftigt... men det var vad jag hade!
Citera
2009-02-20, 02:40
  #11
Medlem
kitten_s avatar
En gång såg jag honom komma softandes, småpackad på Götgatsbacken vid lunchtid en sommardag. Så jävla skön kille. Man kände ju bara för att knäcka en öl och joina honom.
Citera
2009-02-20, 12:36
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Ugh. Stalkervarning på det där du...
Tror inte han behöver oroa sig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback