2009-07-24, 22:46
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuunderbar
Ja,det är faktiskt jävligt konstigt.

Förmodligen för att det av någon anledning är populärt med såna program(tävling/lek) just nu. Och som någon annan sa många F&F fans kollar väl på programmet samt många som äldre som gillade På Spåret med Oldsberg, sen så riktar sig det programmet åt fler åldersgrupper skulle jag tro.
Citera
2009-07-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Enligt artikeln i Cafe är både Filip och Fredrik mångmiljonärer nu, deras produktionsbolag drar in en del stålar

mmm, sen så blev ju produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn uppköpta för ett par år sedan(där de båda var delägare) fick 6-7 millar var då har jag för mig.

Och nu som du säger så gör deras privata produktionsbolag lite trevliga vinster osv...
Citera
2009-09-15, 15:32
Medlem
Några updates på ifall det blir en andra säsong eller inte?
Citera
2009-09-16, 19:37
Medlem
offe_mans avatar
Folk kanske tänkte att om man låter tråden dö så dör även serien.. hoppas
Citera
2010-05-29, 00:03
Medlem
TwentyTwos avatar
Jag är väldigt tveksam till om det blir en säsong 2 på detta, måste vara ett av Kanal 5:s mest påkostade program nånsin (liveshow, flyga folk över atlanten hela tiden, hyra studio i New York) osv.
Så vart det väl långt ifrån succé också, hade funkat lika bra om de gjort den live från Sthlm tror jag )
Det som var poängen med att köra från USA var väl att få in amerikanska gäster, men de enda som var något att se var väl typ Marilyn Manson, Kevin Spacey och Kevin Bacon kanske..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in