• 47 532 online
  • 1 146 397 medlemmar
  • 59 344 968 inlägg
2008-11-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Tack för era svar. Ska genast fixa en sk keylogger

Passa dig, det där kan ta en kvick turn...
Hade en polare med samma problem, tjejen stängde av skärmen så fort han entrerade rummet och sedan låtsades hon vara "klar" med datorn, för att när han gick därifrån snabbt slå på skärmen igen... Han installerade en keylogger.

Vid senare tillfälle konfronterade han henne när hon gjorde samma sak igen, dom började bråka om det lite.. Och han hade väl sagt någonting i stil med "jävla tur att jag installerat en logger på din dator då..".

Vad jag fattade, så hade hon rusat ut, tvärförbannad, han gått och kollat datorn.. Fått se att hon satte och pratade "tjej-hemlisar" med en hans syster. Enkla frågor som gällde typ han och hur hon skulle göra med honom osv osv... Rent av harmlösa hemligheter.

Tilliten blev givetvis ifrågasatt och tjejer kan, som vi killar vet, vara lite långsinta....
Hur som helst tog det slut över en sådan, från början... Skitsak!!

Ren vinnare är han.
2008-11-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kcr
Passa dig....

Fyfan vilken hemsk historia, stackars polaren, ärligt talat alltså...

Men samtidigt han hade liksom "tur i oturen" tror det är väldigt sällan brudar gör så om de verkligen är tjejkompisar dom snackar med....
2008-11-20, 22:00
Medlem
Sant KCR, jag skulle rekommendera att om du ska installera en keylogger som är lätt att ta bort. Inte ardamax, som alltid har en fil på datorn tills du ominstallerar windows. (Jag antar att du använder det)
Sök runt lite, har inte testat denna men "Private keylogger" skulle kanske kunna vara något

Lycka till
2008-11-20, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Fyfan vilken hemsk historia, stackars polaren, ärligt talat alltså...

Men samtidigt han hade liksom "tur i oturen" tror det är väldigt sällan brudar gör så om de verkligen är tjejkompisar dom snackar med....

...Njaa, jag tror seriöst inte han led så mycket, eftersom det visade sig att hon var en ren idiot i slutändan. Men just den biten av deras förhållande var lite.. ehm, otippad!?
2008-11-20, 22:15
Medlem
Men lägg ner det här med Key Logger! Är du så misstänksam gentemot din flickvän så dumpa henne istället.

Jag skulle bli tokförbannad om någon, (vem som helst: mamma, vän, ev. sambo, mormor eller som sagt vem som helst!) installerade en keylogger på min dator, och då har jag inte ens ett förhållande. Men det är kränkande och inkräktar på en människas integritet. Nej dumpa henne om du tror henne om att ha något fuffens för sig med andra grabbar.
2008-11-20, 22:16
Medlem
Denoms avatar
Är väl bara att fråga henne?
2008-11-20, 22:21
Medlem
Newkies avatar
OfT: Keylogger, varför har man aldrig tänkt på det. Trotts att man är före detta datronörd. Synd att man är singel och inte har någon att testa den på.

OnT: Det låter ju inte som något bra tecken. Funderat på att fråga någon gång vad det är som är så himmla hemligt? Är ju inte säkert att det är otrohet.
2008-11-20, 22:45
Avstängd
Whatas avatar
Seriöst, fan , snacka på MSN sålänge det är dig hon är tsm med och vill ha?... hon kanske har killkompisar och tjejkompisar som hon bara snackar med knappast mer med det, ba säga på nått skojjigt sätt när hon stänger av skärmen "döljer du nått " så kommer hon säkerligen ba säga "neej, men asså, random fjortis kommentar" men vafan, lita på henne , snackar inte du med brudar på MSN elr ?
ska man stänga in sig där utan att få prata med nån annan än dig, om det är nån som ska växa upp är det dig..

//Kepsen
2008-11-20, 22:51
Medlem
petterniklass avatar
Fast man är i ett förhållande har man rätt ha ha lite privatliv med
2008-11-20, 23:14
Medlem
Syltkakans avatar
Jag brukar nog vika ner min skärm (bärbar) när p-vännen eller någon annan kommer i närheten bara för att jag anser att det är min privatsak vad jag surfar på eller vem jag snackar med. Har inget med flirt ell. otrohet att göra.
2008-11-20, 23:22
Medlem
Denzens avatar
varför ens dölja något för sin pojk/flick vän? Betyder oftast att det är något fuffens pågång...
2008-11-20, 23:58
Medlem
supermassives avatar
Varför inte konfrontera din flickvän på en gång istället för att installera en keylogger för att snoka runt i det hon skriver? Tänk om det är så som det hände kcr's kompis, att hon skriver med t.ex. din syster om vad du och din flickvän kan hitta på osv? Nej. Konfrontera henne nästa gång du ser att hon drar av skärmen kvickt då du kommer. Då får du förhoppningsvis ett svar direkt.

Förövrigt, hur gammal är hon egentligen? Verkar som om hon vore 15 år, max.