Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-20, 11:35
  #1
Medlem
CosMoes avatar
http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.239961 någon som vet vad som händer uppe i Foppaland?
Citera
2009-04-07, 17:33
  #2
Medlem
Commandantejrs avatar
Invandrare och svenskar, har jag hört.
Citera
2009-06-22, 21:20
  #3
Medlem
cellels avatar
Nu är tråden rätt gammal, men eftersom jag ramlade över den kan jag likagärna skriva några rader
Det var stora gängbråk mellan invandrargäng och svenskar, tydligen så hade svenskarna fått nog på de många invandrargängen som går runt och slåss och bråkar.
Så då träffades ca 100-150 personer uppe vid en träningsförläggning, för att "göra upp". Det small jävligt ordentligt, och flera revben och näsben krossades med järnör och basebollträn.
Sedan small det även dagen efter, återigen med flera vapen inblandade. Knogjärn, järnrör, basebollträn, batonger, etc.
Det var allt lite kortfattat.
Citera
2009-06-22, 22:11
  #4
Medlem
Inbördeskrig nästa i sverige???
Citera
2009-06-22, 23:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Inbördeskrig nästa i sverige???

Snart blir det väl så.
Citera
2009-06-22, 23:50
  #6
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Snart blir det väl så.

Det verkar ju tydligt som om motståndet som ska rädda Sverige från blatteriet och negerparasiten finns här uppe i norr.

Påverka era vänner, släkt och alla som det går att tala med.
En vändning på invandrarpolitiken är helt klart på gång.
Citera
2009-06-23, 00:41
  #7
Medlem
cellels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det verkar ju tydligt som om motståndet som ska rädda Sverige från blatteriet och negerparasiten finns här uppe i norr.

Påverka era vänner, släkt och alla som det går att tala med.
En vändning på invandrarpolitiken är helt klart på gång.


Man kan ju alltid hoppas
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback