Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-19, 21:35
  #1
Medlem
stibkloFs avatar
Om tanten, well tjejen, på din lokala pub (som jobbar bakom disken) av någon outgrundlig anledning tagit reda på vart du bor - var tänker du då?. Jag hade denna märkliga upplevelse ikväll....är alltid väldigt noga med att inte stöta på detta klientel. Jag sa ingenting till henne - hon är väl ok - men jag känner mig lite konfunderad. Är det något jag skall dra några växlar på? Jag är inte speciellt intresserad - men va fan....
__________________
Senast redigerad av stibkloF 2008-11-19 kl. 21:44.
Citera
2008-11-19, 21:41
  #2
Medlem
Sebastianitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Om tanten, well tjejen, på din lokala pub av någon outgrundlig anledning tagit reda på vart du bor - var tänker du då?. Jag hade denna märkliga upplevelse ikväll....är alltid väldigt noga med att inte stöta på detta klientel. Jag sa ingenting till henne - hon är väl ok - men jag känner mig lite konfunderad. Är det något jag skall dra några växlar på? Jag är inte speciellt intresserad - men va fan....

Då skulle jag tänka att hon var jävligt intresserad (kåt) av (på) mig och inte tveka en sekund av att gå fram och säga TJA! Ett knull är ett knull.
Citera
2008-11-19, 21:42
  #3
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastianity
Då skulle jag tänka att hon var jävligt intresserad (kåt) av (på) mig och inte tveka en sekund av att gå fram och säga TJA! Ett knull är ett knull.

Nja - jag menar att hon JOBBAR på puben - dvs häller upp pilsnern.
Citera
2008-11-19, 21:50
  #4
Medlem
Fillegis avatar
Skulle tycka att det var ett psyko.
Fast om hon är het kan du ju ha en mysig stund med psykot. Se till att inte göra henne gravid bara.
Citera
2008-11-20, 19:27
  #5
Medlem
Don't ruin the bar säger jag bara! Om du dumpar henne så kan du aldrig avnjuta en öl eller drink där utan att tro att den är förgiftad
Citera
2008-11-21, 01:54
  #6
Medlem
snacka om att missbruka sin position... skulle byta krog.
Citera
2008-11-21, 02:17
  #7
Medlem
Alkoligists avatar
hon e ju kåt på dig, finns ingen annan förklaring.

dra fördel av läget o pumpa na.. kan ju tom få lite gratis öl vid sidan om som tack vid nästa besök. såvida du inte raggar på massa tjejer där såklart.. he he
Citera
2008-11-21, 03:04
  #8
Medlem
Tagit reda på var du bor? Hur vet du att hon har gjort det? Det kanske var någon som berättade det för henne eller så råkade hon bara se dig där du bor? Nu kanske hon bara vill retas lite med dig, flirta skulle jag tro! Mycket skvaller rör sig i en pub och hon har väl lite tråkigt där kanske?? Jag skulle inte ta de orden som så mycket av någonting alls, kanske mer som en lite oskyldig flirt och att hon kanske gillar att snacka med dig!
Citera
2009-01-27, 22:37
  #9
Medlem
du blev för full och de var tvungna att skicka hem dig med taxi. Därför kan hon din adress.

men du har glömt bort hela kvällen. Hände när jag jobbade som bartender...
Citera
2009-01-27, 22:50
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemmy
du blev för full och de var tvungna att skicka hem dig med taxi. Därför kan hon din adress.

men du har glömt bort hela kvällen. Hände när jag jobbade som bartender...
Så. Är. Det.
Citera
2009-01-27, 23:00
  #11
Medlem
budgetJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlcral
Don't ruin the bar säger jag bara! Om du dumpar henne så kan du aldrig avnjuta en öl eller drink där utan att tro att den är förgiftad

Håller med. Don't ruin the bar!
Citera
2009-01-27, 23:19
  #12
Medlem
Don't poop where you eat!
Don't Ruin the bar!
DONT(!) Love thy neighbour.

Mera Barney?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback