• 1
  • 2
2008-11-19, 22:07
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jag har fanimej "låst in mig"...
Trodde att jag skulle kunna göra slut på mitt liv på flödder, sub och tjack för lite mer än ett år sedan...

Drog ut en vardagskväll och gjorde klart för alla i min omgivning att jag minsann skulle ta livet av mig.
Gick till en lekpark, satte mig i en lekstuga, började knapra piller och dra linor men tro fan på att jag däckade och vaknade av dagisbarn och en jävla massa missade samtal osv.

Var väl inge vidare schysst mot någon men mår man dåligt så gör man. Suck.

Stackars barn om du faktiskt hade kolat vippen.
Citera
2008-11-19, 22:27
Medlem
smokevatrs avatar
levde i "frivillig" isolering en längre period för 6-7år sedan ..

sov inte i sängen öht och lämnade bara lägenheten i undantagsfall utan en dag såg ut såhär ..

vaknar efter några få timmars medvetslöshet/sömn i soffan ,ofta i konstiga positioner eller med godis kvar i munnen lr likn .. tar en stor fix .. vaken några timmar ,, somnar sen igen .och mönstret sova,fix,crack,fix,sova uppreppas som ett ekorrhjul .

matingtaget hålls på ett minimum går bara ut för att träffa kunder/(sålde mkt droger) lr köpa pizza(vilket räckte som föda i tre dar) de tillfällen man var tvungen o gå ut så intogs det kokain för att ens ha ork att ta sig utanför dörren ..

släkt o vänner undra självklart varför man var mer frånvarande en vanligt ..nemesis "dialog" kändes faktikst igen då ja inte heller öppna dörren .inga undantag kunder fick inte heller komma oanmälda .. kundkretsen skars ner då det bara var jobbigt att möta folk .. enbart bulkkunder fick handla ..o det är inte poppis som heroin dealer ..att förvägra en sjuk heroinist att handla är rena tortyren för den drabbade ..

släkt hämtar stege o klättrar upp till fönstret för att se om undertecknad lever ännu

med ett stort förråd heroin,cocain ,benz o div annat försvinner ibland både
behov och intresse för mänskligt umgänge .. men att kalla det leva vetifan mer existera
Citera
2008-11-19, 22:27
Medlem
Dess-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jag har fanimej "låst in mig"...
Trodde att jag skulle kunna göra slut på mitt liv på flödder, sub och tjack för lite mer än ett år sedan...

Drog ut en vardagskväll och gjorde klart för alla i min omgivning att jag minsann skulle ta livet av mig.
Gick till en lekpark, satte mig i en lekstuga, började knapra piller och dra linor men tro fan på att jag däckade och vaknade av dagisbarn och en jävla massa missade samtal osv.

Var väl inge vidare schysst mot någon men mår man dåligt så gör man. Suck.

Du får ursäkta mig men ja har nog inte garvat så här mycket på länge !
"vaknade av dagisbarn" LOL

va väl tur att de?

Ot.

nej, har inte utsatt mig för riktigt detta Nem..
Men isolerar mig ganska duktigt mycket för omvärlden i almänhet tillsammans med droger enbart för att fly verkligheten..
vet knappt vad ett vanligt liv är längre, vilket är lite skrämmande..

// DeSs
Senast redigerad av Dess- 2008-11-19 kl. 22:29.
Citera
2008-11-19, 23:09
Medlem
Har haft så men det beror mest på att jag mått dåligt och inte velat annat än att sitta och trycka i mig benzo.
Citera
2008-11-19, 23:36
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Har haft så men det beror mest på att jag mått dåligt och inte velat annat än att sitta och trycka i mig benzo.
Tror inte det är så många som mår bra av att göra som i mitt exempel... Kanske vissa sadistiska dramadrottningar som älskar då folk är oroliga för deras skull...
Citera
2008-11-19, 23:43
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tror inte det är så många som mår bra av att göra som i mitt exempel... Kanske vissa sadistiska dramadrottningar som älskar då folk är oroliga för deras skull...

Men varför undrar du egentligen? Är det inte lite kvasisadistiskt att vilja höra om folks lidande eller vill du drar ur dem hemskheterna av terapeutiskt syfte?
Citera
2008-11-19, 23:44
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Men varför undrar du egentligen? Är det inte lite kvasisadistiskt att vilja höra om folks lidande eller vill du drar ur dem hemskheterna av terapeutiskt syfte?
Har jag någonsin sagt att jag inte är en sadistisk drama queen?? ;D
Citera
2009-09-20, 16:19
Medlem
Bassplays avatar
nån gång .. och då var de nog inte ens någon som märkte ..
Citera
2009-09-20, 20:31
Ja, det har jag gjort, en gång när jag mådde som sämst. Började med att äta flera Flunitrazepam på jobbet, kanske 10 mg, sen körde jag hem innan jag skiftet var slut utan att säga till någon. Tuggade morfintabletter i bilen på vägen hem, samtidigt som jag började gråta.

När jag kom hem vräkte jag i mig Flunitrazepan, Nitrazepam, Sobril, Imovane, Morfin, OxyContin, Ketogan o alkohol. Avslutar det hela med att injecera Fentanyl. Blev medvetslös... Nästa dag hamnade jag på psyket...
Citera
2009-09-20, 20:58
Medlem
Tjohildas avatar
Jag måste, av känd anledning, låsa in mig när jag har mina små stillisrace. Sen är det så att när jag fått i mig några stillisar är livet så trevligt igen att jag inte har lust att ta livet av mig längre.

Sen brukar man vakna med tre kilo popcorn i sängen och tomma stilliskartor överallt, i en ommöblerad lägenhet. DÅ har man lust att ta livet av sig, men då har man ju inget kvar att göra det med.
Citera
2009-09-20, 22:03
Medlem
Fetnoppens avatar
Hör med Nikki Sixx...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto