2008-11-18, 00:30
Medlem
Threedots-deads avatar
Godaste tilltugget i världshistorien! Vad hände med dem? Har inte sett dem i butik på minst ett år. Har de slutat tillverka dem? Varför har jag inte fått besked i så fall? Inte en endaste tidningsartikel, inslag i rapport eller lapp på anslagstavlan. Abstinensen driver mig till vansinne!
Citera
2008-11-18, 00:33
Medlem
Maila OLW och fråga
Citera
2008-11-18, 00:33
Bannlyst
Dom gick under namnet "bögchipsen", vara bara bögar som gillade dom. Antar att det inte finns tillräckligt många bögar för att det ska vara lönt att tillverka dom.
Citera
2008-11-18, 02:25
Medlem
Doris1218s avatar
Förstör

Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Godaste tilltugget i världshistorien! Vad hände med dem? Har inte sett dem i butik på minst ett år. Har de slutat tillverka dem? Varför har jag inte fått besked i så fall? Inte en endaste tidningsartikel, inslag i rapport eller lapp på anslagstavlan. Abstinensen driver mig till vansinne!

Varför förstöra något så gott som chips med grönsaker?
Citera
2008-11-18, 10:09
Medlem
Pijas avatar
Lite off-topic; men jag saknar OLWs gamla pepparchips..lövtunna...minns ni? Det var på den gamla goda tiden då OLW hade en örn eller nåt som logga...Numera gör ju bara estrella pepparchips och de smakar skit!
Citera
2008-11-18, 12:50
Medlem
Om det är Sourcream & Franska örter du menar så har inte jag märkt någon brist på dom, finns åtminstone på Coop Konsum Landala här i Göteborg.
Citera
2008-11-18, 15:37
Medlem
tillverkas fortfarande, finns lite här o var.
man kan väl fan leta lite innan man startar trådar!
Citera
2008-11-18, 17:43
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Heydrich
Dom gick under namnet "bögchipsen", vara bara bögar som gillade dom. Antar att det inte finns tillräckligt många bögar för att det ska vara lönt att tillverka dom.
Ja här ser du en "bög" som ensam kan tänka sig att köpa nog för att de ska gå med vinst.

Citat:
Ursprungligen postat av KlickNick
Om det är Sourcream & Franska örter du menar så har inte jag märkt någon brist på dom, finns åtminstone på Coop Konsum Landala här i Göteborg.
Coop konsum i Landala nästa!

Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
tillverkas fortfarande, finns lite här o var.
man kan väl fan leta lite innan man startar trådar!
Jag har letat i varenda matvarubutik här ute i bushen och dessutom i Karlstad och inte sett röken av dem på åratal. Dessutom sökte jag på google, men hittade inte mycket. Om det är så tråkigt att svara så går det bra att låta bli.
Citera
2008-11-18, 18:26
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead

Jag har letat i varenda matvarubutik här ute i bushen och dessutom i Karlstad och inte sett röken av dem på åratal. Dessutom sökte jag på google, men hittade inte mycket. Om det är så tråkigt att svara så går det bra att låta bli.

Sökte på "OLW" på google. Första träffen, sedan klickar man på produktinfo och potatischips och vips:

http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&sm...ge=prod_chips4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in