2008-11-16, 13:15
Moderator
Humbugs avatar
Helt otroligt. Ser fram emot fotografier idag!

Är det nåt sorts bortglömt mausoleum? Det är ett under att ingen tycks ha hört talas om detta fram till nu.
Spökar det nånstans så bör det väl rimligtvis göra det här, kan man tycka...
Citera
2008-11-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Helt otroligt. Ser fram emot fotografier idag!

Är det nåt sorts bortglömt mausoleum? Det är ett under att ingen tycks ha hört talas om detta fram till nu.
Spökar det nånstans så bör det väl rimligtvis göra det här, kan man tycka...

Ja, det är helt sjukt!
Men jag har inte hittat någonting om stället på internet.
Men om nån vill haka på så Pm:a så visar jag vägen! Vore ju skojj och träffa lite FB:are under en spökjakt

Men undra vad det är för idiot som sparkat sönder barnkistorna?
Citera
2008-11-16, 13:44
Bannlyst
Vid vilken tid kan vi vänta oss bilder? Det här låter nämligen för bra för att vara sant.
Citera
2008-11-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Vid vilken tid kan vi vänta oss bilder? Det här låter nämligen för bra för att vara sant.

Helvete att jag inte orkade ta med kameran igår när jag va där!
Ska se om jag får tag i polarn som sitter på bilder (med öppna lock!)
Annars får jag dra ut på biltur dit senare idag!
Citera
2008-11-16, 14:02
Medlem
jerkuss avatar
Instämmer med pettson. Det här vill jag ha bildbevis på annars kan det vara. Däremot om du har bilder är det helt vrickat!
Citera
2008-11-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Instämmer med pettson. Det här vill jag ha bildbevis på annars kan det vara. Däremot om du har bilder är det helt vrickat!

Min flickvän trodde inte heller på mig, men låt oss säga såhär efter att vi va där igår: Det gick över

Men det är lugnt, jag fixar bilder omgående! Ska vänta på att polaren vaknar så sticker vi dit!
Citera
2008-11-16, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morbideglidaren
Min flickvän trodde inte heller på mig, men låt oss säga såhär efter att vi va där igår: Det gick över

Men det är lugnt, jag fixar bilder omgående! Ska vänta på att polaren vaknar så sticker vi dit!
Underbart.
Citera
2008-11-16, 14:18
Medlem
TheBoots avatar
Låter onekligen helt sjukt. Frågorna är många. Hur ser huset ut? Har rummet fönster som man kan se kistorna igenom? Är det ett ställe folk brukar finnas runt om kring? Har du brytit dig in eller är det olåst? Är det huset som var med i 13 ghosts? Trollar du? När kommer bilderna?
Citera
2008-11-16, 14:42
Bannlyst
Om det är en egendom som ligger inom gränserna för Tärnö Slott så är det ju ännu märkligare.

Det slottet är väl fortfarande i fullt bruk efter vad man kan utröna av Wikipedia?
Citera
2008-11-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Låter onekligen helt sjukt. Frågorna är många. Hur ser huset ut? Har rummet fönster som man kan se kistorna igenom? Är det ett ställe folk brukar finnas runt om kring? Har du brytit dig in eller är det olåst? Är det huset som var med i 13 ghosts? Trollar du? När kommer bilderna?

Huset är ett stort stenhus, det är vitt med stenfärgad grund, fönster finns men högt upp och är igenspikade, nej det är öppet, bara öppna dörren, är som "stalldörrar" om ni fattar.
Nej 13 ghosts har jag inte sett, och nej jag trollar inte!
Bilderna kommer direkt när polarn skjussar dit mig då min bil inte är hemma!
Om min vän inte kan skicka hans bilder men han svarar ej i tele då han förmodligen är bakfull och sover!
Citera
2008-11-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Om det är en egendom som ligger inom gränserna för Tärnö Slott så är det ju ännu märkligare.

Det slottet är väl fortfarande i fullt bruk efter vad man kan utröna av Wikipedia?

Ja det är det jag också tycker är märkligt! Men det här huset ligger en liten bit utanför slottet, som något slags magasin!
Och va är det för sjuk jävel som behåller 13 lik i ett förråd?!
Citera
2008-11-16, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ja det är det jag också tycker är märkligt! Men det här huset ligger en liten bit utanför slottet, som något slags magasin!

Ah okej. På din övriga beskrivning (de stora ladugårdsliknande dörrarna och förspikade fönstrena etc) så låter det ju onekligen som att det är ett redskaps-, eller sädesmagasin som tillhör slottet. Jag antar att det är gott om åkermark runtomkring?

Citat:
Och va är det för sjuk jävel som behåller 13 lik i ett förråd?!

Det kan man ju verklingen undra.

Jag antar att du själv har varit där inne och sett detta?

Fanns det några spår efter ritualer eller dylikt som kanske kan förklara varför kistorna står där de står?
Senast redigerad av UrbanResident 2008-11-16 kl. 15:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in