Jag också.. Sträckläste, den var lite trög i början men tanken att få se detta ställe höll lågan uppe.
Just nu forskar jag i om stället finns kvar.
har också följt denna tråden innan.. minns jag inte fel så har ägaren av fastigheten bommat igen stället ordentligt och man kan inte ta sig in utan att bryta sig in, vilket är en dålig idé
har också följt denna tråden innan.. minns jag inte fel så har ägaren av fastigheten bommat igen stället ordentligt och man kan inte ta sig in utan att bryta sig in, vilket är en dålig idé
Fyfan, men allting finns kvar? Vilket svin han är Synd att det är så djävulskt långt. Hade inte tvivlat på att åka annars.
tror det.. det är ju en viloplats för familjens döda.. så tror inte han flyttat på det hela :/
Jo det är klart, det är alltså släktskapet som ligger där? Kanske ska forska lite i gårdens historia. Lite rotning i historian gör att man luskar fram väldigt mycket som man inte ser med ögat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!