41 734 besökare online
856 043 medlemmar • 45 778 758 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
Grunk_
Medlem
Grunk_s avatar
För mig spelar det ingen roll alls! Människa som människa (för er ordvändare så är jag INTE homosexuell.. där drar jag min gräns. Svart eller vit, en kille skulle jag aldrig tänka mig!)!

wellerman
Medlem
wellermans avatar
Haha, vilken trådstart.. och vilka svar.

För min del spelar det absolut ingen roll. Vi är bara ett stort genetiskt experiment så kör på. Fast jag måste erkänna att jag har mycket lättare att känna en djupare dragning till vita kvinnor, troligen för att vi har följt samma evolutionära bana och därmed skapat preferenser baserade på varandras typiska drag.
Det är svårare att exempelvis se skillnad på folk av en annan "ras" (vilket annat ord ska man använda?) och därmed lite svårare att spontant se det unika i varje individ. Har en känsla av att det är ganska djupt rotade mekanismer då evolution tenderar att verka på grupper hos sociala arter.

Möter jag en trevlig kvinna från en annan genetisk gren så må så vara. Misstänker bara att chansen är mindre. Hennes kultur är däremot en annan femma.

Test Gubbe
Medlem
Test Gubbes avatar
Nej usch.

Rebs
Medlem
ras?!

Jag fattar ingenting. Vi manniskor tillhor "rasen" homo sapiens sapiens, och dar ar hudfarg fullkomligt ovasentligt. Alltsa ar hela den har traden konstig, eftersom manniskan rent vetenskapligt bara existerar i en ras. peice of cake.

rae
Avstängd
raes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebs
Jag fattar ingenting. Vi manniskor tillhor "rasen" homo sapiens sapiens, och dar ar hudfarg fullkomligt ovasentligt. Alltsa ar hela den har traden konstig, eftersom manniskan rent vetenskapligt bara existerar i en ras. peice of cake.
*gäsp*

Test Gubbe
Medlem
Test Gubbes avatar
Citat:
Föddes du igår?

503
Moderator
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arowanaj
Jag trodde forskarna hade kastat ordet ras på människor, i papperskorgen.
Alltså måste det vara ok att blanda. Nog för att jag tycker rasblandningar på djur kan bli väldigt roligt =)

Inte då.
Tom. riksdagen har använt begreppet ras i lagstiftningar, tom. så sent som 2003 (och kanske även ännu senare?).

Citat:

Homo sapiens sapiens är en art (underart), inte en ras.

OnT då:
Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men själv attraheras jag åtminstone inte av negresser.

Var kommer alla idioter ifrån?

_Dark_Angel_
Avstängd
_Dark_Angel_s avatar
ser inget konstigt med det alls, skulle dock själv aldrig kunna vara ihop med en svart kille.

Mystiqe
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stripes
Tja jag undrar vad ni tycker om att t.ex en vit kille är ihop med en svart tjej eller tvärtom, jag har funderat mycket på det här och jag vill veta vad ni tycker.
Och om ni vill placera tråden nån annanstans så får ni gärna göra det.

Inget fel att svarta och vita är ihop med varandra...

...gillar negresser
Min hemby <3
Hjälp till bekämpa arbetslösheten

rae
Avstängd
raes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_
ser inget konstigt med det alls, skulle dock själv aldrig kunna vara ihop med en svart kille.
Av ren nyfikenhet, varför inte?

_Dark_Angel_
Avstängd
_Dark_Angel_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rae
Av ren nyfikenhet, varför inte?

jag tänder inte på dem helt enkelt. har försökt, men det går bara inte.

sen har jag väldigt dålig erfarenhet utav svarta killar också, och det gör ju inte saken bättre.

vnc-
Medlem
vnc-s avatar
Asiater skulle jag nog inte ha något problem med, men en neger vettefan skulle frukta för HIV
Senast redigerad av vnc- 2008-11-16 kl. 04:40.

Ämnet är stängt
Topp Dela »