Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-02-15, 00:31
  #1
Tjenixen!
Hjälp mig här, jag får aldrig något bra svar av någon.
Vad är bäst om man vill öka i styrka?? Anavar eller Winstrol... orala prylar.
Ska köra 6 veckor.

Är just inne på en 6 veckors winkur och funderar nu på min andra kur. Då är det väl bäst att köra Anavar? Två winkurer efter varandra är väl inte så givande?

Jätteglad för svar!!!
Citera
2002-02-15, 10:42
  #2
Medlem
Anavar eller Winstrol

vad kör du på för dos nu? och hur mkt har du ökat?
Citera
2002-02-15, 20:00
  #3
Anavar eller Winstrol

Kör 50 mg om dagen.. har kört 2 veckor och börjar precis se att det händer lite.

Tycker att Anavar och Winstrol låter LIKA bra, men alla väljer Winstrol. Är det bara för att Anavar är dyrare, eller finns det andra anledningar??

Tack.
Citera
2002-02-16, 00:10
  #4
Medlem
Anavar eller Winstrol

dumme:
Har du dragit på dig nåt vatten?
Hur mkt äter du?
Deffar du inte?

Jävligt fina ökningar du har ++++++


När jag tar winnar så blir jag alltid svagare än innan. Eftersom mitt vatten/fett lager försvinner
Citera
2002-02-16, 00:26
  #5
Medlem
Anavar eller Winstrol

Nja jag äter på som vanligt ungeför förutom höjt protein itag då....

ligger på 300 gram protein om dan ungefär..

och nej har inte dragit på mig mräkbart mycket vatten vad jag kan se. däremot har armar växt fårn 44-45 cm och lår har växt från 7+-71-72 ungefär...

blivit starkare me som saggt..

ligger på runt 4000 kcal om dan jusst nu.. och nej jag kör inte deff e min första kur så jag vill againa lite tänkte jag... ska deffa sanrt tänkte ner till 100 kg
Citera
2002-02-16, 00:31
  #6
Anavar eller Winstrol

Tack för svaret!!! Återigen är det ingen som vet likheter och skillnader med Anavar och Winstrol.

Om inte folk på steroidforumen vet något, vart fan vänder man sig då?? Suck...
Citera
2002-02-16, 02:31
  #7
Medlem
Anavar eller Winstrol

Spöket Laban

Anavar är mkt bättre om det är styrkan du är efter. Men själva gainet är lika lågt som hos winnarna.
Anavar innehåller samma elaka alpha-alkyl-17 som ex. ryssar,anadrol. Detta gör den mkt mer farlig för kroppen än vad winnarna gör.
Över 40mg/dag så har det visat sig att den blir farlig. Och vill du ha stora styrkeökningar så bör du ligga där ungeför och lite mer.

Inga av steroiderna aromatiserar sig.

Kort sagt.
Anavar ger dig stora styrkeökningar men lite viktökning, plus att den är farligare mot kroppen.
Winstrol ger dig ungeför samma viktökning som anavar men du behåller mycket mer av det du gick upp under kuren än mot anavar. Däremot inte de styrkeökningar som anavar.

Pengamessigt så får du mer muskler av winstrol. Så jag hade personligen valt winstrol (50-100mg/dag)


//Mike
Citera
2002-02-16, 02:38
  #8
Medlem
Anavar eller Winstrol

Och om man har lätt för att få acne. Vilken bör man välja då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback