Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 12:30
  #1249
Avstängd
Plaguetongues avatar
en full brud som red stönade att hon ville köra upp en ölflaska i röven på mig, det gick dock inte för sig. det blev ganska tyst efter det
Citera
2022-10-20, 14:41
  #1250
Medlem
Scaevolas avatar
Två favoriter har jag att bjuda på:

"-Nu ska pappa få baka, stoppa in kaveln i degen och börja knåda mina skinkor!"

"-Knulla mig nu, annars ringer jag till grannen! Och han har bara två tänder!"
Citera
2022-10-20, 22:06
  #1251
Medlem
På fransk-engelska:
"Can you lick me for 24 hours ?!?"
Citera
2022-10-21, 22:24
  #1252
Medlem
"Nu blev jag gravid". När hon satt kvar ovanpå mig precis efter själva höjdpunkten. Det här var efter att hon sagt "Jag är allergisk mot kondom, men oroa dig inte, jag äter p-piller" och "Var inte rädd, bara slappna av och kom i mig".

Jag var 18, hon var 38 och hon tyckte att hon var skitrolig när hon sa såna grejer. Var mycket upprepningshumor "Nu blev det ett litet kärleksbarn" och varianter vid en del andra tillfällen. Var som om hjärtat stannade varenda gång på mig.
Citera
2022-10-27, 09:51
  #1253
Medlem
Gammal klassiker. Välkommen i AIDS klubben
Citera
2022-10-29, 21:45
  #1254
Medlem
Länge sen. Bodde då i ett hus med tunna väggar. Drog hem ett ons. Började knulla på är hon säger att hon vill ha den i röven. Trycker in den försiktigt och då plötsligt börjar hon stöna. Var mer e mindre heltyst före. Sen när jag ökar takten skriker hon för fulla muggar. Knulla mig i arslet knulla mig i arslet....kom av mig hemt.
Skämdes som fasen när jag träffa grannarna sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback