Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-09, 14:45
  #253
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Lika många säger ju att det inte är Fredrik.

Eeeeeeh igen, det är typ EN som hävdar att det inte är F. Virtanen. Att denne gör det många gånger innebär inte att det är hälften.
Citera
2011-08-09, 15:48
  #254
Medlem
mrbeyonces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Eeeeeeh igen, det är typ EN som hävdar att det inte är F. Virtanen. Att denne gör det många gånger innebär inte att det är hälften.

Men Fredrik Virtanen är väl homosexuell?? Jag trodde att han hade pojkvän och allting..
Citera
2011-08-09, 16:11
  #255
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Eeeeeeh igen, det är typ EN som hävdar att det inte är F. Virtanen. Att denne gör det många gånger innebär inte att det är hälften.


Har läst igenom stora delar av tråden nu och jag förstår varför du "EEEEh:ar" mig. Slarvigt av mig att inte ge det tid! Dock kan väl moddarna bjuda på att sätta ditt namnet nu i rubriken så man slipper plöjja 20 sidor.
Citera
2011-08-09, 16:29
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbeyonce
Men Fredrik Virtanen är väl homosexuell?? Jag trodde att han hade pojkvän och allting..
..jag blev ochså väldigt förvånad när jag hörde att han skaffat barn.....
Citera
2011-08-11, 13:24
  #257
Medlem
irrblosss avatar
Jag hörde en intervju med Cissi på Rix FM för några dagar sedan och min första tanke som dök upp var Virtanen. Vet faktiskt inte exakt varför, men jag ser att det är fler som är inne på samma spår .
Citera
2011-08-11, 14:54
  #258
Medlem
Den första tanken som slog mig var att det borde vara någon femtiotalist i kretsen kring Hasse Aro, med makt i MTG-sfären och mer exakt Strix Television.
Citera
2011-08-11, 15:02
  #259
Medlem
Han jobbar på en av våra kvällstidningar.....
Citera
2011-08-11, 15:25
  #260
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrasa
Han jobbar på en av våra kvällstidningar.....


Jan helin!
Citera
2011-08-11, 16:29
  #261
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Jan helin!

Lägg av nu, det är Virtanen. Har konstaterats "beyond a reasonable doubt".
Citera
2013-07-11, 21:25
  #262
Medlem
Om detta är sant...hur kan den supersmarta kungligt begåvade författaren Karolina vara ihop med honom?
Citera
2015-09-18, 15:00
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Om detta är sant...hur kan den supersmarta kungligt begåvade författaren Karolina vara ihop med honom?

Ironi? Karolina Ramqvist är knappast vare sig "supersmart" eller "kungligt begåvad". Men även om hon nu vore det, så skulle inte det behöva betyda något i sammanhanget. Supersmarta och kungligt begåvade individer kan också var dåliga människor med dåligt omdöme och dålig smak.

Men jag förstår Cissi Wallin om hon har ångest över att ha ansett sig vara tvungen att ha sex med Karolinas "man". Jag tror knappast den mest intensivt utdragna våldtäktsduschen kan tvätta bort den skammen. Det är sånt man vaknar med mitt i natten och bara skriker rakt ut i tomma intet.
Citera
2017-04-30, 09:11
  #264
Medlem
Sqrbankens avatar
Bump.

Intressant att såhär nära 10 år efter att tråden skapades så var det första namnet jag tänkte på när jag såg rubriken just Fredrik Virtanen. Han har verkligen en förskräcklig aura den mannen som lyser igenom både TV-skärmar och texter.

Numera, som de flesta vet, är han en brutalt högavlönad hatare på LO:s ledarsida i Aftonlögnen. Att en så politiskt okunnig och obegåvad man fått den tjänsten är smått fascinerande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback