Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-11-24, 16:48
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Jag hatar inte invandrare pga deras hudfärg vilket är ett vanligt påstående, jag ogillar/hatar dom av den enkla anledningen att de kommer till vårt land och tror att de kan styra och ställa över oss och vår framtid. Jag skulle inte komma på tanken att åka till deras jävla länder med siktet inställt på att nästla sig in i myndigheter och i politiken, om jag hade gjort detta i deras länder hade jag varit förbered på krig.. Medans dessa tror att allt som våra förfäder byggt upp och lämnat efter sig är för dem att snylta på och ruinera, detta bettende och inställning är det som väcker mitt hat..

Håller med dig om det. Har själv till 50% utländsk bakgrund (kroat), och stör mig något enormt på otacksamma och oförskämda invandrare.
Citera
2015-11-25, 16:28
  #26
Medlem
beardbraids avatar
Jag har svårast för de misslyckade icke-afrikanerna som araber. Negrer kan vara otroligt fina och det märks verkligen att de saknar de neandertalgener som vi andra har. Med dem har det ju gått både bra och dåligt, som nordbor vs australnegrer. Jag Älskar Afrikaner Och NordBor Men Resten Är Ett Misslyckande.
Citera
2015-11-25, 21:27
  #27
Medlem
goran744s avatar
Jag avskyr människor som beter sig som arslen.
Om de sedan är bruna,vita, gröna eller blå skiter jag i.
Jag umgås mest med Svenskar, även då bruna Svenskar så att säga men har även vänner från Afrika, Dominikanska Republiken som har invandrat.
Har däremot aldrig tyckt om den arabiska kulturen och araben.
Men hatar dem inte. Känner mig helt enkelt inte ett dugg intresserad av dem.
Vet också att de i första taget inte är intresserad av mig.
Har inga behov att tycka om alla. Och gör det inte heller men hatar? Nej det gör jag endast då man beter sig som ett svin typ Isanhängare och alla mördare överhuvudtaget .
De avskyr jag som pesten och ser som råttor.
Citera
2015-11-30, 10:07
  #28
Medlem
JonasXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag avskyr människor som beter sig som arslen.
Om de sedan är bruna,vita, gröna eller blå skiter jag i.
Jag umgås mest med Svenskar, även då bruna Svenskar så att säga men har även vänner från Afrika, Dominikanska Republiken som har invandrat.
Har däremot aldrig tyckt om den arabiska kulturen och araben.
Men hatar dem inte. Känner mig helt enkelt inte ett dugg intresserad av dem.
Vet också att de i första taget inte är intresserad av mig.
Har inga behov att tycka om alla. Och gör det inte heller men hatar? Nej det gör jag endast då man beter sig som ett svin typ Isanhängare och alla mördare överhuvudtaget .
De avskyr jag som pesten och ser som råttor.

Vill du ha ett välmående fredligt och välfungerande I-land så måste befolkningen
vara vit då dessa har högre genomsnittlig intelligens än bruna folkslag. Sedan finns det inga "bruna Svenskar", bara för att du fått ett svenskt medborgarskap
med enda motprestation att du tagit dig hit innebär inte att du är svensk.
Citera
2015-12-08, 13:56
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasX
Vill du ha ett välmående fredligt och välfungerande I-land så måste befolkningen
vara vit då dessa har högre genomsnittlig intelligens än bruna folkslag. Sedan finns det inga "bruna Svenskar", bara för att du fått ett svenskt medborgarskap
med enda motprestation att du tagit dig hit innebär inte att du är svensk.

En fråga: Vad känner du när du ser dessa personer?: http://s3.amazonaws.com/production.m...298/BANSAL.JPG

Känner du att du skulle vilja massmörda dem, eller känner du dig likgiltig? Hur det än förhåller sig, motivera din ståndpunkt!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback