Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-07, 20:27
  #1
Medlem
Hej,

(har sökt i detta forum och google men ej kommit fram till vilken jag ska köpa då det inte finns någon recesion eller dylikt)

Det är så att jag skall köpa en budget crosstrainer , då jag inte kan gå ut och löpa pga knä/fot ont.

Vilken skall jag köpa? De jag kan välja bland är från Jula, Coop, ÖB, Rusta o.s.v. Någon som har erfarenhet om vilken som är minst sämst utav de . Vill betala max 2000

Tack på för hand
Citera
2008-11-07, 20:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panchod
Hej,

(har sökt i detta forum och google men ej kommit fram till vilken jag ska köpa då det inte finns någon recesion eller dylikt)

Det är så att jag skall köpa en budget crosstrainer , då jag inte kan gå ut och löpa pga knä/fot ont.

Vilken skall jag köpa? De jag kan välja bland är från Jula, Coop, ÖB, Rusta o.s.v. Någon som har erfarenhet om vilken som är minst sämst utav de . Vill betala max 2000

Tack på för hand
Sök på FB frågan var uppe för någon vecka sedan.
Citera
2008-11-08, 19:20
  #3
Medlem
Lady Tesss avatar
Testade några olika åt min mor och föreslog att hon skulle köpa den som överskottsbolaget har. Hon är mycket nöjd med den.
Citera
2008-11-08, 19:59
  #4
Avstängd
warclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Tess
Testade några olika åt min mor och föreslog att hon skulle köpa den som överskottsbolaget har. Hon är mycket nöjd med den.
vad kostade den då, 100 kr?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback