2008-11-04, 23:49
Medlem
Tjena, jag har senaste tiden (1 månad) haft folk som går runt utanför min baksida klädda i svart luvjacka så jag kan inte så några ansikten, har hänt att jag o polare har gått ut o kollat men det är ingen där. Vad ska jag göra? Ska jag ringa snuten o höra eller ska man ta det i egna händer.
2008-11-04, 23:52
Medlem
ascHacks avatar
Ring några polare och ta det i egna händer, alternativt gillra en fälla med nedfallande bur från träd.
2008-11-05, 00:04
Medlem
blue_no1s avatar
smäll på dom med ett baseboll trä,det är nog nåt skumt på gång...om det är invandrare har du inget val min vän,dom kan ju ha siktat in sej på din fru/tjej eller barn !
slå ihjäl dom fort o gräv ner dom där dom inte hittas !!
2008-11-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
smäll på dom med ett baseboll trä,det är nog nåt skumt på gång...om det är invandrare har du inget val min vän,dom kan ju ha siktat in sej på din fru/tjej eller barn !
slå ihjäl dom fort o gräv ner dom där dom inte hittas !!

min polare såg lite av en snubbe när han skulle ut o röka o tydligen va personen svensk, dessutom va han själv o det tyder me på svensk. Personen sprang allt vad han kunde o vi for in o slängde på oss skor och utrusta oss för säkerhets skull med batonger o liknande saker. Men vi var för sega med det så det va ingen där. Och vi har inte sett mer en en person samtidigt.
2008-11-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Ring några polare och ta det i egna händer, alternativt gillra en fälla med nedfallande bur från träd.

Banan skal runt hela tomten kan ju funka, eller en rörelsedetektor kopplad till en stungun eller liknande. kan säkert funka.
2008-11-05, 11:34
Medlem
Kan rekommendera:

http://www.soldf.com/trpm12.html
2008-11-06, 23:37
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jättetrist, men jag ser ändå inte hur tråden ska platsa här...

*tråd låst*

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in