Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-04, 22:44
  #13
Medlem
pebs avatar
Tekniskt sätt så lär de väl bli att lära sig php och mysql...

www.phpsidan.nu är en bra start.

Shit... lär er googla förfan, svårt att skriva in "gratis diskussionsforum"!? Man behöver inte ens kunna engelska..
2008-11-04, 23:33
  #14
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Tekniskt sätt så lär de väl bli att lära sig php och mysql...

www.phpsidan.nu är en bra start.

Shit... lär er googla förfan, svårt att skriva in "gratis diskussionsforum"!? Man behöver inte ens kunna engelska..

Men kuken också!!! Mig veterligen så kan inte alla administröter på diskussionsforum php och Mysql. Jag självklart vet vad det är men det ska finnas enklare sätt att driva ett forum än att sitta och runka framför taggar.
2008-11-05, 01:11
  #15
Moderator
TheLuckys avatar
Jag har nu lyckats skapa en hemsida. Jag tackar alla.
2008-11-06, 00:09
  #16
Medlem
Hoolies avatar
egetforum.se
2017-01-15, 08:32
  #17
Medlem
Skorpion76s avatar
Som ni vet är jag en stark förespråkare för phpBB-forum. De har en riktigt bra layout och ett bra utseende, men flera personer som jag har berättat det här för säger att phpBB är så enormt tråkigt. Det är ett färdigställt programmeringsspråk som inte öppnar dörrarna för så särskilt stora valmöjligheter. Igår fick jag också veta att phpBB innehåller inkompatibel kod för modernade php-versioner. Det är verkligen riktigt synd.
2017-01-15, 09:35
  #18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Som ni vet är jag en stark förespråkare för phpBB-forum. De har en riktigt bra layout och ett bra utseende, men flera personer som jag har berättat det här för säger att phpBB är så enormt tråkigt. Det är ett färdigställt programmeringsspråk som inte öppnar dörrarna för så särskilt stora valmöjligheter. Igår fick jag också veta att phpBB innehåller inkompatibel kod för modernade php-versioner. Det är verkligen riktigt synd.

Hm, vad har detta med nätverksdiskussioner att göra?

Visst är detta färdigställt. Men du finner väldigt mycket om extensions samt modification på phpBB officiella hemsida.
2017-01-15, 11:53
  #19
Moderator
vhes avatar
Tack för den meningslösa bumpen av en nio år gammal tråd. När detta ämne skapades kanske det här var rätt forum, men inte längre. Nu finns det dock betydligt aktuellare trådar i lämpligare forum att diskutera det här i, så vi låter den här tråden bli en del av Flashbackhistorien och hänvisar vidare diskussion till dessa. Sök.

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback