2008-11-03, 18:07
Medlem
Längtar verkligen till ett visst datum nu och måste få tiden att gå. Går i skola atm men måste bara få allt att flyta annars kommer jag bryta ihop. Finns det nått speciellt sett eller tips på hur man kan få allt att kännas värt att göra o allt sånt jävla skit. USH BLÄ vill bara ha en tidsmaskin.
Citera
2008-11-03, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FjortisHora
Längtar verkligen till ett visst datum nu och måste få tiden att gå. Går i skola atm men måste bara få allt att flyta annars kommer jag bryta ihop. Finns det nått speciellt sett eller tips på hur man kan få allt att kännas värt att göra o allt sånt jävla skit. USH BLÄ vill bara ha en tidsmaskin.
Börja knarka, vettja!

JAG KAN KNAPPT BÄRGA MIG TILL JULAFTON, KAN DU???
Citera
2008-11-03, 18:09
Medlem
TYGs avatar
Tänker på det där South Park-avsnittet.
Annars är väl sova det bästa sättet om du inte vill knarka.
Citera
2008-11-03, 18:19
Medlem
I väntan på flytten? Så kan du ju berätta hur ni möttes.
Citera
2008-11-03, 18:31
Medlem
capron sluta förfölja mig!!! nja, inte tills flytten.. faktiskt inte
Citera
2008-11-03, 19:26
Medlem
Ikes avatar
Citat:
capron sluta förfölja mig!!! nja, inte tills flytten.. faktiskt inte
haha vad är det du längtar till ??
det bästa sättet att få tiden att gå är att ha roligt.
men hur kan du leva ditt liv så att du hänger upp allting på en sak. red ut dina problem i stället så du kan leva fram tills saken händer !
Citera
2008-11-03, 21:19
Medlem
Kapten-Ns avatar
Hur lång tid vill du få att gå?
Citera
2008-11-03, 22:19
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Innan du vet ordet av så är du pensionär och sitter och dricker te med en massa åldringar - så njut av nuet.
Citera
2008-11-04, 12:34
Medlem
Tjohildas avatar
Koncentrera dig på att plugga riktigt mycket. Då slår du två flugor i en smäll: bättre betyg och tiden går fortare.
Citera
2008-11-04, 13:01
Medlem
MalariaMyggans avatar
När jag var ett barn kunde jag med vilja försätta mig i ett transliknande tillstånd där tiden tillsynes rörde sig jättefort. Precis som när man snabbspolar i en film. Upplevde även en bisarr medföljande känsla. Det var som ett objekt existerade i mitt medvetande som helt plötsligt blåstes upp till en oändlig storlek. Som big bang ungefär. Undrar till denna dag vad det var som hände. Någon som har en bra idé?
Citera
2008-11-25, 03:16
Medlem
Sensi_Mc_Sunsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalariaMyggan
När jag var ett barn kunde jag med vilja försätta mig i ett transliknande tillstånd där tiden tillsynes rörde sig jättefort. Precis som när man snabbspolar i en film. Upplevde även en bisarr medföljande känsla. Det var som ett objekt existerade i mitt medvetande som helt plötsligt blåstes upp till en oändlig storlek. Som big bang ungefär. Undrar till denna dag vad det var som hände. Någon som har en bra idé?

Hmm, känner igen det där på nåt vis. Det var som sagt en mycket bisarr känsla i kroppen. Ofta "fick" jag det i samband att jag skulle gå och lägga mig och hade legat i sängen ett tag. Tyckte alltid det var lite obehagligt under själva "ruset" , men i efterhand fascinerande. Jag minns att jag upplevde mig själv som oändligt stor, snabb och stark. Hmm, påminner nästan lite vagt som ett krafigt och ostört amfetaminrus.
Citera
2008-11-25, 03:47
Medlem
Citat:

LoL jag läste diskmaskin ursäkta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in