Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-06, 20:18
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
I see, ptja tycker dom är svagare jämfört med rc2fyrans och utrikes. Men hur som haver det är en fin ingång till det halluciogena och psykadeliska världen

amen precis! sov som en kung på det och jag har blivit av med en nervskada jag har sedan den 200mg trippen helt sjukt !
Citera
2017-03-06, 20:20
  #362
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarNN
amen precis! sov som en kung på det och jag har blivit av med en nervskada jag har sedan den 200mg trippen helt sjukt !
Oja, blev tömsig som fan efter trippen haha, typ sederande afterglow! Riktigt skönt sådant, blev hyggligt seg i skalle och kropp efteråt
Citera
2017-03-06, 20:22
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Oja, blev tömsig som fan efter trippen haha, typ sederande afterglow! Riktigt skönt sådant, blev hyggligt seg i skalle och kropp efteråt

skulle vilja mixa detta med spice och nån stark opi
Citera
2017-03-06, 20:28
  #364
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarNN
skulle vilja mixa detta med spice och nån stark opi
Spice har jag kört med, blev jäävla förvirrande och trippigt haha. Sen med olika psykedeliska, hallucinogena och dissociativa droger. Denna med ALD-52 eller ETH-LAD är att rekommendera
Citera
2017-03-07, 13:20
  #365
Medlem
Tog detta första gången igår kväll, asklepios 20mg tabletter. För mig räckte det endast med 8 knappar för en mestadels skön, men ibland smått obehaglig, tripp. Första intaget runt kl 20:00 och sedan ökade jag med två tabletter varje timme fram till klockan 23:00. Ungefär samtidigt som det sista intaget börjar jag tappa greppet om verkligheten. Vid klockan 03-någonting börjar jag få kontroll över saker och ting igen, men fortfarande ganska påverkad ytterligare ett par timmar. Har fortfarande inte varit kapabel till att somna än och jag känner mig fortfarande ganska bränd i skallen faktiskt.

Hur är toleransen med dessa? Kan jag köra i helgen igen med ungefär samma mängder för samma effekt eller måste öka avsevärt?
Citera
2017-03-07, 15:00
  #366
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Tog detta första gången igår kväll, asklepios 20mg tabletter. För mig räckte det endast med 8 knappar för en mestadels skön, men ibland smått obehaglig, tripp. Första intaget runt kl 20:00 och sedan ökade jag med två tabletter varje timme fram till klockan 23:00. Ungefär samtidigt som det sista intaget börjar jag tappa greppet om verkligheten. Vid klockan 03-någonting börjar jag få kontroll över saker och ting igen, men fortfarande ganska påverkad ytterligare ett par timmar. Har fortfarande inte varit kapabel till att somna än och jag känner mig fortfarande ganska bränd i skallen faktiskt.

Hur är toleransen med dessa? Kan jag köra i helgen igen med ungefär samma mängder för samma effekt eller måste öka avsevärt?
Toleransen ökar inte så värst. Trippade ena dagen och ökade bara med 2/3 tabletter dagen efter om jag ville köra igen.
Citera
2017-04-05, 21:08
  #367
Medlem
Cykelnavs avatar
Hej, jag kommer att tillsammans med tre vänner inmundiga 50 mg var av proskalin ifrån Askleipos. Nån som vet hur väl mycket denna effekt kommer slå på? Tanken är att vi ska få den där MDMA-light/välmående känslan och några visuals.
Citera
2017-04-05, 21:26
  #368
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelnav
Hej, jag kommer att tillsammans med tre vänner inmundiga 50 mg var av proskalin ifrån Askleipos. Nån som vet hur väl mycket denna effekt kommer slå på? Tanken är att vi ska få den där MDMA-light/välmående känslan och några visuals.
Askens batch är klenare än tidigare som funnits hos annan shop. Men den kommer nog slå på lite te.x liten eufori, välmående, lättare tracers, objekt som kan andas lätt, testa fokusera på saker. Sen orgasm på denna är BAAAAAM! Inte tagit så många låga doser på denna, som minst runt 120mg och som mest ca 450mg. Men effekt bör ni få, tuggade ni tabbarna slår det snabbare iomed bindningsmedlet vid pillerpress.
Citera
2017-04-16, 13:37
  #369
Medlem
Cykelnavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Askens batch är klenare än tidigare som funnits hos annan shop. Men den kommer nog slå på lite te.x liten eufori, välmående, lättare tracers, objekt som kan andas lätt, testa fokusera på saker. Sen orgasm på denna är BAAAAAM! Inte tagit så många låga doser på denna, som minst runt 120mg och som mest ca 450mg. Men effekt bör ni få, tuggade ni tabbarna slår det snabbare iomed bindningsmedlet vid pillerpress.

Okej, det var en sjyst upplevelse!

Var ju inte alls som psilocybin, nästan inga förändrade tankemönster alls. Mer ett välmående, lättare att skratta och en pirrig varm känsla som nästan kan likna MDMA (fast svagare). Riktigt svårt att sova på det dock, men det var misstag av oss att inta det på kvällen.

Tror en sån här drog hade lämpade sig skitbra under dagtid en solig sommardag på stranden faktiskt. Hade inga problem alls med att konversera med folk, trots att pupillerna var rejält utvidgade. Man var lite gladare liksom.

Hur jämförs denna analog med riktigt meskalin och andra analoger? Instämmer ni i att denna inte var så mindfucky som andra tryptaminer brukar vara? Lätt att hantera enligt mig.
Citera
2017-04-17, 19:29
  #370
Medlem
Nån som testat denna ihop med opiater? Måste erkänna att proskalin ensamt inte var min kopp té, men tillsammans med nån schysst opiat känns det som att det finns potential..
Citera
2017-04-17, 21:37
  #371
Medlem
Jag planerar 50mg av denna 100mg e-eapb och 25-50mg 4-ACO-MET i veckan. Kan bli sköjj
Citera
2017-04-18, 04:52
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
Jag planerar 50mg av denna 100mg e-eapb och 25-50mg 4-ACO-MET i veckan. Kan bli sköjj

Återkom gärna med rapport med resultatet, låter som en intressant kombo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback