Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-08, 18:19
  #385
Medlem
Bra tips på att sänka illamående?

Ingefära? Proviva? Fil?
Citera
2017-07-16, 22:26
  #386
Medlem
Har kollat igenom tråden lite men tänkte ändå höra efter om lite tips. Tänkte ha min första tripp på psykadeliska i helgen och tänkte börja med 40mg, och eventuellt plussa på 20mg. Bör jag ha något förberett, typ käk/what ever eller är man fortfarande rätt klar i huvudet av denna?
__________________
Senast redigerad av Thasweshis 2017-07-16 kl. 22:33.
Citera
2017-07-17, 00:10
  #387
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Har kollat igenom tråden lite men tänkte ändå höra efter om lite tips. Tänkte ha min första tripp på psykadeliska i helgen och tänkte börja med 40mg, och eventuellt plussa på 20mg. Bör jag ha något förberett, typ käk/what ever eller är man fortfarande rätt klar i huvudet av denna?

Väldigt klar i huvudet skulle jag säga. Det är rätt mycket speed i den, med eufori och milda visuella effekter.
Magen kan bli orolig så fasta ett par tre timmar i alla fall, någon proviva eller yoghurt är fint ifall magen blir orolig. Tycker att proskalin fungerar fint med ett par öl, till skillnad från den mesta psykadelika men inget måste.
Lämpar sig mycket bättre för promenad eller någon annan aktivitet än att ligga ner eller meditera, räkna med att ha en hel del skön energi utan stiss.
Citera
2017-07-17, 21:14
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Väldigt klar i huvudet skulle jag säga. Det är rätt mycket speed i den, med eufori och milda visuella effekter.
Magen kan bli orolig så fasta ett par tre timmar i alla fall, någon proviva eller yoghurt är fint ifall magen blir orolig. Tycker att proskalin fungerar fint med ett par öl, till skillnad från den mesta psykadelika men inget måste.
Lämpar sig mycket bättre för promenad eller någon annan aktivitet än att ligga ner eller meditera, räkna med att ha en hel del skön energi utan stiss.

Har hållit på med en del CS tidigare så detta lät fint, klarar man sig upp inpå småtimmarna med denna också?
Citera
2017-07-18, 05:21
  #389
Medlem
forfoxsakes avatar
Det beror förstås på vid vilken tid man tar Om ca 18-20 så visst.

Sitter i rätt länge, ungefär som LSD, även om det är en helt annorlunda drog. 8-12 h skrev Shulgin och jag håller med.
Den stimulerande effekten går även att återdosera fram sent. Inget att överdriva men inte slöseri.
Har också tagit två dagar i sträck (inte race) en gång och även om det psykedeliska dämpades dag 2 med lägre dos tyckte jag att den gav lika stark speed och eufori.

Din planerade dos och refill lär räcka gott första gången dock, tror den blir jobbig att dra ut på som många gör med tjackrus.
Citera
2017-07-18, 20:00
  #390
Avstängd
DisSids avatar
Inte för jag tror det finns nåt direkt underlag för spekulering, men tror ni det dyker upp nån rc-meskalin ersättare nu när denna klassas? Isoproskalin, buskalin?
Citera
2017-07-21, 00:01
  #391
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
Inte för jag tror det finns nåt direkt underlag för spekulering, men tror ni det dyker upp nån rc-meskalin ersättare nu när denna klassas? Isoproskalin, buskalin?

Det beror säkert på priset, har ingen privat kontakt med butikerna men finns det pengar att tjäna och synthen inte kostar guld och gröna skogar så.

Gillade varken eskalin, allyleskalin eller methylalleskalin men proskalin var ju underbart just för all eufori och potens med minimalt mindfuck.
Isoproskalin verkar ju kunna bli populärt men buskalin beskrivs som rena giftet.

3c-p däremot, amfetaminanalogen av proskalin, verkar som ett guldkorn. Säljs den vidare utan överpris kan det nog bli en riktig hit. *håller tummarna
Citera
2018-05-23, 12:42
  #392
Medlem
tjackknugens avatar
Bara jag som fick grova jävla orgasmer på denna samt jävligt kåt? (Är snubbe.)
Annars är denna riktigt bra för en första tripp, den va snäll och givmild om jag inte minns den fel.
Citera
2018-05-23, 13:12
  #393
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Bara jag som fick grova jävla orgasmer på denna samt jävligt kåt? (Är snubbe.)
Annars är denna riktigt bra för en första tripp, den va snäll och givmild om jag inte minns den fel.

Ja, den här var underbar att runka på. Det var skönare att runka på den här än vad det är att knulla nykter. Knulla en brud hög på proskalin hade nog varit det ultimata sexet kan jag tänka mig.
Citera
2018-05-23, 13:31
  #394
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, den här var underbar att runka på. Det var skönare att runka på den här än vad det är att knulla nykter. Knulla en brud hög på proskalin hade nog varit det ultimata sexet kan jag tänka mig.
Ja, riktigt runk/knull-drog hehe. Fick 1,5timmes avsugning av ett ex samt cowgirl men ena sekunden va jag där och andra i min psykedeliska värld men satan vad skönt det va!
Finns en tripprapport om det skrivet från mitt gamla konto.
Citera
2018-05-23, 18:15
  #395
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Ja, riktigt runk/knull-drog hehe. Fick 1,5timmes avsugning av ett ex samt cowgirl men ena sekunden va jag där och andra i min psykedeliska värld men satan vad skönt det va!
Finns en tripprapport om det skrivet från mitt gamla konto.

Okej jo jag tänka mig att det var härligt. Hoppas det kommer ut något liknade på marknaden var länge sedan man så meskalinanaloger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback