2008-11-01, 09:17
Bannlyst
Måste nog säga att Eva Dahlgren ligger bra till. Såg på TV när hon tillsammans med Jöback förnedrade sig genom att medverka i Allsång på Skansen. Satan, vad hon mådde dåligt av det?. Nej, den kvinnan tar sig på mycket stort allvar. Undrar förresten hur hon försörjer sig idag? Hon hade väl några hits på 90-talet men nu verkar produktionen vara ganska så låg.
Citera
2008-11-01, 09:29
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Måste nog säga att Eva Dahlgren ligger bra till. Såg på TV när hon tillsammans med Jöback förnedrade sig genom att medverka i Allsång på Skansen. Satan, vad hon mådde dåligt av det?. Nej, den kvinnan tar sig på mycket stort allvar. Undrar förresten hur hon försörjer sig idag? Hon hade väl några hits på 90-talet men nu verkar produktionen vara ganska så låg.

Hon har sålt bra med plattor sedan mitten på 80talet och spelats mycket på radio så det har nog rullat in en del kulor. Det mest pretentiösa hon gjort måste ha varit konserten på Sthlm central med symfoniorkester och Esa Pekka Salonen som dirigent.

Mina tips är Thomas Ledin och Joakim Berg, satan vad de tar sig på stort allvar.
Citera
2008-11-01, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut

Alltså, hon (och andra) kandidater kanske kan slåss om andraplatsen men det finns bara en rättmätig innehavare av förstaplatsen och det är, har alltid varit, och kommer alltid att vara, Regina Lund.
Citera
2008-11-01, 09:36
Medlem
Basil Fawltys avatar
Ett par skåningar : Göran Skytte och Björn Ranelid. Där har ni några riktiga pösmunkar.
Citera
2008-11-01, 09:36
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunilla66
Alltså, de där och andra kanske kan slåss om andraplatsen men det finns bara en rättmätig innehavare av förstaplatsen och det är, har alltid varit, och kommer alltid att vara, Regina Lund.

Det stämmer ju! Jag hade tänkt föreslå Yngwie Malmsteen först men Regina har ingen självdistans överhuvudtaget. Regina intervjuades av Luuk för ett par år sedan. Nu kan man säga vad man vill om Luuk men den intervjun var så pinsam att jag led med Luuk som tvingades sitta där och försöka hålla en normal konversation med henne.

Sen satte hon ju på sin 16-åriga barnvakt också. En lite stekar-unge.
Citera
2008-11-01, 09:38
Medlem
Carola ...
Citera
2008-11-01, 09:54
Awaiting Email Confirmation
Börje Ahlstedt är given vinnare i denna kategori. De som såg honom under "stjärnorna på slottet" kommer hålla med mig. Som en parodi nästan.
Värst är det när han hela tiden ska prata om sin relation till Ingemar Bergman.

Bland kvinnorna finns det otroligt många men en som jag tycker utmärker sig är Eva Röse. Hon har inte egentligen inte gjort en enda bra gärning inom kulturen. Ändå har hon det där vidriga beteendet med sjukt långa konstpauser när hon intervjuas. Man tror att det ska komma något vettigt ur munnen på henne men efter varje 30 sekunders paus kommer det någon floskel som ska få henne att verka djup.
Hade hon varit lite småful som tex Shanti Roney så hade hon inte fått en enda roll så hon är egentligen bara ett sött ansikte(vilket inte alls behöver vara fel) som tror att hon är så mycket mer.

Rallybrudar,kalkonen Storm och Götakanal 2 är inte särskilt imponerande för någon som tror att hon har "filmen i blodet" osv.
Oj jag glömde visst Disneyklubben

n
Citera
2008-11-01, 10:12
Medlem
Jag röstar ochså på Börje.
Men tycker nog att problemet är det motsatta.Kändisarna tar sig själva på för lite allvar,i alla fall i min TV-apparat.Det fjantas i varje fråge eller musikprogram kväll efter kväll.
Citera
2008-11-01, 11:25
Medlem
Marcus Birro
Citera
2008-11-01, 11:31
Medlem
Satan i gatans avatar
Björn Ranelid. Sicken pajas.
Citera
2008-11-01, 11:38
Medlem
D69s avatar
Jan Malmsjö är en prettofjolla som heter duga också. Honom tål jag inte alls. Jävla dramaqueen.
Citera
2008-11-01, 11:50
Medlem
Horace Engdahl och Björn Ranelid ligger ju väldigt bra till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in