Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-22, 23:17
  #205
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanEluugn
Det är inte fittsaften han syftar på.. det är den halvt intorkade ''geggan'' i trosorna som är vidrigt avtändande.

Flytningar, antar jag. Jobbigt läge att störa sig på den.
Citera
2016-12-23, 13:18
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcw
Troligen att trycka ut en ljusbrun bajskringla på kudden och headbanga på den

Du är ju så barnslig att det blir skitkul!
Citera
2016-12-23, 16:29
  #207
Medlem
ChinaDolls avatar
1. Vara ofräsch, både på kroppen och i munnen. Dålig andedräkt ...
2. Ställa löjliga frågor som "är jag den största du haft ?" (vad händer om man svarar nej ...?)
3. Inte vara närvarande i stunden.
4. Ha på musik eller TV överhuvudtaget. Jag må ha höga krav, men all jävla skit som kan låta ska helst vara avstängd.
5. Gå och stänga av skit som låter, typ skype, mitt i knullandet.
6. Prata om tidigare sexuella erfarenheter. Detta får mig endast att känna att snubben i fråga känner sig underlägsen mig, och därför måste framhäva sig själv som mer attraktiv genom att skryta om sina tidigare "prestationer". Det är hemskt avtändande.
Citera
2016-12-23, 21:17
  #208
Medlem
Fargoths avatar
Ge komplimanger. Håll käften och knulla istället.
Citera
2016-12-25, 11:56
  #209
Medlem
sonicyouthzs avatar
När hon är på toa och du hör hur hon kommer ut från en nyspolad toalett. Då sätter min fantasi igång med kiss och bajs i mellangården
Citera
2016-12-25, 11:59
  #210
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakroy
Som det står i titeln så undrar jag vad det osexigaste/mest avtändande er sexpartner kan göra innan ni skall ha sex, och varför?

För min del är det ingen stor grej kanske, vet inte om någon delar med mig åsikt, men då en tjej börjar pilla och fixa sitt hår precis efter att hon inlett oralsex är något av det mest avtändande jag vet!(dvs då hon avbryter för att sätta håret till rätta, och det handlar inte om att jag är het på gröten utan jag finner det verkligen avtändande!)

En annan grej är om man glider hem till en tjej som har ett stökigt rum! Det är ett big no no för min del!

Vad tycker ni?


Det sämsta och mest avtändande är när en kvinna börjar prata om sin ex innan herdestunden.
Citera
2016-12-30, 22:01
  #211
Medlem
Gå på toa o skita är nog det mest avtändande jag vet.

Maken gjorde så en gång när vi precis hade blivit ett par o det slutade med inget knull o en äcklad fru
Citera
2016-12-31, 22:54
  #212
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakroy
Som det står i titeln så undrar jag vad det osexigaste/mest avtändande er sexpartner kan göra innan ni skall ha sex, och varför?

För min del är det ingen stor grej kanske, vet inte om någon delar med mig åsikt, men då en tjej börjar pilla och fixa sitt hår precis efter att hon inlett oralsex är något av det mest avtändande jag vet!(dvs då hon avbryter för att sätta håret till rätta, och det handlar inte om att jag är het på gröten utan jag finner det verkligen avtändande!)

Vad tycker ni?

Klychigt snuskprat och kroppsodörer, fåniga hårda skratt och kommentarer om hennes tidigare sexpartners.
Citera
2016-12-31, 22:55
  #213
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Gå på toa o skita är nog det mest avtändande jag vet.

Inte ens om man duschar efteråt?
Citera
2017-01-18, 19:23
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Inte ens om man duschar efteråt?

Nej inte ens en dusch kan rädda stunden då det blir tvärt NEJ i flera dagar efteråt innan det släpps till
Citera
2017-01-21, 23:45
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakroy
Som det står i titeln så undrar jag vad det osexigaste/mest avtändande er sexpartner kan göra innan ni skall ha sex, och varför?

För min del är det ingen stor grej kanske, vet inte om någon delar med mig åsikt, men då en tjej börjar pilla och fixa sitt hår precis efter att hon inlett oralsex är något av det mest avtändande jag vet!(dvs då hon avbryter för att sätta håret till rätta, och det handlar inte om att jag är het på gröten utan jag finner det verkligen avtändande!)

En annan grej är om man glider hem till en tjej som har ett stökigt rum! Det är ett big no no för min del!

Vad tycker ni?

Var glad för att hon tar undan håret, hellre det än en intrasslad kuk?
Citera
2017-01-21, 23:52
  #216
Medlem
Plasticsmiless avatar
- När han vill kommentera något men gör det på ett anti dirtytalk sätt typ" oj HAHA här var det blött!!!"... Buzzkiller.
- Tror att man bara behöver kyssas tills man kommer till penetreringen. Såfort snoppen är inne glömmer han allt vad kyssar och närhet är.
- Lägga sig och tro att hans arbete är klart nu när vi ska knulla och att resten av historian ska jag stå för.
- Vara knäpptyst när sexet är igång. Även om jag ligger i underläge och han gör jobbet försöker jag vara engagerad och aktiv i det hela, men om han är knäpptyst och inte ens kan andas lite snabbare så blir jag frustrerad, och till slut så arg att jag stänger av och blir lika tyst som han. Varpå killen slutar efter några minuter och undrar vad det är.
__________________
Senast redigerad av Plasticsmiles 2017-01-21 kl. 23:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback