Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-27, 20:30
  #2173
Medlem
Faszoms avatar
jag vet inte om det är jag som är efterbliven eller om efterblivna gjorde spelet

här är en av sakerna jag får spel på, vill bara slänga ut ps3 ur fönstret så arg jag blir när jag spelar.
ex, när jag nyss lärde mig göra submissions, så låste jag ut folk hela tiden, sparring match, då va "skillsen" kanske 34 på submission offensiv

men efter ett tag kunde han aldrig låsa ut någon, varken sparring eller match...

jag maxa submission offensiv, som max kom jag upp till 86 men kunde fortfarande inte låsa ut en enda jävel..

vad fan är dem här poängen till, det verkar inte som om dem har nån inflytelse,
med min nuvarande gubbe maxar jag clinch, allt, striking, grappling, både offensive och defensive
men ändå kan han äns inte hålla deras fucking huve tillräckligt länge för att kunna knäa dem
innan jag började maxa clinch-gamet så kunde han svinga dem åt höger och vänster, men nu är det fucking omöjligt!!!!!!!!!!

Samma med takedown offens/defens verkar kvitta hur mycket man lägger på dem ingen skillnad
Citera
2010-06-27, 21:28
  #2174
Medlem
Al.Js avatar
Tyckte om detta spel. i början förstod jag inte ett dugg av hur man gjorde grepp och förflytta sig i guard etc så jag satsade på rå styrka och sparkade ner motståndarna istället. Sen med tiden så lärde jag mig spela spelet ordentligt bra spel !
Citera
2010-08-25, 19:58
  #2175
Medlem
Det sämsta spelet jag nånsin köpt, att jag ens kunde lägga pengar på de utan att ha testat
Citera
2010-10-22, 21:18
  #2176
Medlem
petardylovers avatar
Sjukt jobbigt, att köra dom två första ronderna bra, men sen tredje ronden så blir man knockad, även om man sparkat och slagit denna motståndare helt blodig. Fan.

Hur gör man kast samt hur gör man huvudsparkar?
Citera
2010-10-22, 23:27
  #2177
Medlem
petardylovers avatar
nej fan vilket spel, stänger av. Äckel spel.
Fan man kör på som fan, nitar motståndaren, sjukt mkt, sen i sista ronden likadant men sen bara knockar han en. ALLTID i sista ronden blir det så, kvittar vem jag möter.
Helvete asså.


Sorry för dubbelpost, men blir förbannad.
Citera
2010-10-23, 00:16
  #2178
Medlem
Scientologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
nej fan vilket spel, stänger av. Äckel spel.
Fan man kör på som fan, nitar motståndaren, sjukt mkt, sen i sista ronden likadant men sen bara knockar han en. ALLTID i sista ronden blir det så, kvittar vem jag möter.
Helvete asså.


Sorry för dubbelpost, men blir förbannad.

Om du "kör på som fan" är det väl rätt så självklart att din egen gubbe blir tröttare och tröttare. Satsa på timing istället och kontra in dina attacker för att inte slita ut din egen fighter fullständigt. Du märker ju själv vad som händer då...
Citera
2010-10-23, 20:19
  #2179
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen
Om du "kör på som fan" är det väl rätt så självklart att din egen gubbe blir tröttare och tröttare. Satsa på timing istället och kontra in dina attacker för att inte slita ut din egen fighter fullständigt. Du märker ju själv vad som händer då...

Tack, det fungerade idag, körde på lite grann, men använde mest timing
Tack för svaret
Citera
2010-11-13, 02:08
  #2180
Medlem
ekmannens avatar
fan vad billigt det har blivit.
http://www.elgiganten.se/product/spe...d-classic-x360

http://img703.imageshack.us/img703/486/billigt.png
Citera
2010-11-25, 18:56
  #2181
Medlem
dundermusen666s avatar
Finns de några fusk till detta spel?

Tack på förhand
Citera
2010-11-26, 00:43
  #2182
Medlem
lärkkans avatar
inget fusk men en gubbe att låsa upp:
Play as SkyScrape(en ifrån tapout crew)
At the title screen, press Up(3), Down, Left, Right, Up, Start to unlock SkyScrape from Tapout in Exhibition mode in the middleweight class. He is rated 74 overall.


Sen ska det finnas 2 buggar som jag inte vet om de funkar.

Unlimited Stats in CAF *UFC 2009 Undisputed
How to: In Create a Fighter, preview a fighter and then toggle his stats on, then off. Select him and choose "Customize Attributes" and you will have a fresh 3024 points to distribute to your current total.

Max Stamina for Training Camp
How to: In Career Mode, you can go into a Training Camp
session with any amount of stamina & still start the Camp Session with 100% stamina. All you have to do is go to "Learn" and watch your training partner perform two of the tasks on the list. When you go to start the Camp session, you will have a completely full stamina bar. This is perfect for sneaking in an extra sparring session before Training Camp
without any penalty to your stamina.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback