Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-29, 19:48
  #1
Medlem
wolphedogs avatar
I söndags blev två barn attakerade av en makerad man i Jössefors utanför Arvika. Vet någon vem han kan vara? Det finns en det underliga omständigheter kring överfallet.

Barnen lyckades sätta sig i säkerhet.
Citera
2008-10-29, 20:09
  #2
Medlem
Har du någon mer information om detta?
Länkar till artiklar, osv osv?
Citera
2008-10-29, 21:51
  #3
Medlem
ananasskivas avatar
den enda tidning jag sett skriva om detta är Arvikanyheter. Kan ej källhänvisa då jag endast läst papperstidning, finns ej tillgänglig på nätet.

dock har jag av poliskälla fått berättat att det lär röra sig om en vuxen person som varit iklädd tigerdräkt och mask för ansiktet. Eventuellt skall han även haft ett bälte med en yxa hängande. Personen skall ha gått och tittat in genom fönster på ett äldreboende och därefter överraskat två flickor. Personen lär ha lyft upp en av flickorna och hotat att ta livet av dem.
Personen färdades i en svart/mörk liten bil.
Polisen har bland annat varit i kontakt med försäljare av "maskeraddräkter" i närområdet, vet ej ännu om de fått något napp.

Allt jag vet än så länge.
Citera
2009-07-05, 03:40
  #4
Avstängd
gladmrfigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ananasskiva
den enda tidning jag sett skriva om detta är Arvikanyheter. Kan ej källhänvisa då jag endast läst papperstidning, finns ej tillgänglig på nätet.

dock har jag av poliskälla fått berättat att det lär röra sig om en vuxen person som varit iklädd tigerdräkt och mask för ansiktet. Eventuellt skall han även haft ett bälte med en yxa hängande. Personen skall ha gått och tittat in genom fönster på ett äldreboende och därefter överraskat två flickor. Personen lär ha lyft upp en av flickorna och hotat att ta livet av dem.
Personen färdades i en svart/mörk liten bil.
Polisen har bland annat varit i kontakt med försäljare av "maskeraddräkter" i närområdet, vet ej ännu om de fått något napp.

Allt jag vet än så länge.
Tigermannen FTW!
Men OnT : Jag tror han har blivit busted nu
Citera
2009-07-05, 03:54
  #5
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladmrfigo
Tigermannen FTW!
Men OnT : Jag tror han har blivit busted nu
Berätta gärna mer?
Citera
2009-07-05, 03:55
  #6
Medlem
tangs avatar
kan säga att han inte har åkt fast
Citera
2009-07-26, 19:29
  #7
Avstängd
steel-cores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Berätta gärna mer?

Men som du skrev att han skrämde två tjejer, sen vet jag inget mer. Har faktsikt inte hört om han nu heller
Citera
2009-07-27, 22:24
  #8
Avstängd
christAfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tang
kan säga att han inte har åkt fast
Du eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback