2008-10-28, 22:10
Medlem
J.Boozes avatar
finns dessa, fungerar dessa, eller är det scam?

jag har nyligen beställt 100st av dessa och de ska förhoppningsvis komma imorron.

jag undrar bara, eftersom jag aldrig hört talas om dessa förut - om det är ett trick och jag blivit grundlurad, eller om det faktiskt finns 2.2mg xanor från kina - dvs superpiller.

har länge länge köpt x2or från NP men tycker inte de motsvarar de svenska 2mg stavarna.

har höga förhoppningar om dessa 2.2mg:are.

någon som har nån input här?

får jag leveransen imorron så kommer jag självklart berätta i tråden om de fungerade eller om det vart sockerpiller.
Citera
2008-10-28, 22:14
Medlem
Japp de funkar jävligt bra, Alprazolam 2,2mg drar på rätt bra.

Handlar du från expressen?
Citera
2008-10-28, 23:14
Medlem
trissels avatar
Om du handlat av expressen så lär de inte vara några problem alls.
Citera
2008-10-28, 23:59
Medlem
hade några xanor som liknade precis 1mg dom lila, fast dessa va vita och det stod X2 på dom om jag inte minns fel och de såg ut o va 2mg vet inte om de va 2.2mg men det e alltså inte kuberna jag pratar om, dom funkade helt okej men jag gillar svenska stavar mer
Citera
2008-10-29, 00:04
Bannlyst
Jo visst, kuberna funkar helt ok. Men tycker ändå det inte känns som 2,2mg alpra i dom..

Men nån scam är det inte, om du får leverans. Så nä inga sockerpiller, men förvänta dig inte att dom ska va som dom svenska stavarna..
Citera
2008-10-29, 00:06
Medlem
b0gfettos avatar
Superpiller? Hur kan du få dom till det? Se mig tugga och svälja dom svenska som är 3mg depot = trianglarna istället. Eller kolla fass.se... "Superpiller"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in