jag har nyligen beställt 100st av dessa och de ska förhoppningsvis komma imorron.
jag undrar bara, eftersom jag aldrig hört talas om dessa förut - om det är ett trick och jag blivit grundlurad, eller om det faktiskt finns 2.2mg xanor från kina - dvs superpiller.
har länge länge köpt x2or från NP men tycker inte de motsvarar de svenska 2mg stavarna.
har höga förhoppningar om dessa 2.2mg:are.
någon som har nån input här?
får jag leveransen imorron så kommer jag självklart berätta i tråden om de fungerade eller om det vart sockerpiller.
hade några xanor som liknade precis 1mg dom lila, fast dessa va vita och det stod X2 på dom om jag inte minns fel och de såg ut o va 2mg vet inte om de va 2.2mg men det e alltså inte kuberna jag pratar om, dom funkade helt okej men jag gillar svenska stavar mer
Superpiller? Hur kan du få dom till det? Se mig tugga och svälja dom svenska som är 3mg depot = trianglarna istället. Eller kolla fass.se... "Superpiller"...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!