2008-10-26, 21:35
Medlem
ska dra i väg till tunisien förmodligen,, har kollat lite i forumen,, hur e det med xanor osv på apoteken där är det bara att knalla in ok handla lite godsaker ?
Citera
2008-10-26, 23:05
Medlem
Necrobutchers avatar
När jag var där för några år sedan hittade jag ingenting intressant alls på apoteken. Det kan kanske vara annorlunda nu. Vad vet jag...

OffT: Hela Tunisien är ett stort helvete. Kan vara ett av världens sämsta länder. Tvi!
Citera
2008-10-26, 23:10
Medlem
hahaha,, fyy fan,, låter inte positivt alls kanske skulle ta egypten som ett alternativ ^^ men jag och tjejen verkar ha bestämt att det blir tunisien då vill man ju kunna handla lite ^^
Citera
2008-10-26, 23:15
Medlem
Det finns inte mer i Egypten än i Tunisien de kan ja lova dig. Har ingen koll vad som finns på apoteken men det sitter en haschförsäljare i varje gathörn om du är intresserad av det. Akta dig dock, höga straff.

Tunisien är ett ganska trevligt land, om man är av manligt kön. Tjejer har det jobbigare.
Citera
2008-10-26, 23:24
Medlem
fan av tråkigt,, haha ja hoppas att det e bra väder då iallfall
hehe ehh hon e inte intresserad av saåna ändå varit i hurgada innan jobbiga försöljare över allt,, Mm lite weed kanske inte e fel men vill ha xanor tar la med mig lite dit,, Straff ?? trodde inte det va så farigt med smoke där ??
Citera
2008-10-26, 23:28
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rekyl_
hahaha,, fyy fan,, låter inte positivt alls kanske skulle ta egypten som ett alternativ ^^ men jag och tjejen verkar ha bestämt att det blir tunisien då vill man ju kunna handla lite ^^
Ta egypten!!!! Där finns massa att göra... Tunisen är trist... Som tidigare sagt kan du fixa hasch lätt... och jag har heller ingen koll på apoteken....
Ps. Packa med en burka till din tjej vilket land ni än väljer ...
Citera
2008-10-26, 23:32
Medlem
peppar spray eller nog ganska lugnt tror ingen vågar när jag e med hehe trycker rätt mycket på gymet ^^ en oxe om dagen e bra för magen
Citera
2008-10-27, 11:05
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
nog ganska lugnt tror ingen vågar när jag e med

Ja, det kan du ju försöka inbilla dig. Jag var där med mitt ex (som ser typiskt svensk ut). Arabhelvetena var som flugor på en sockerbit. Jag avråder dig starkt att åka dit. Lyder du inte mitt råd, så är du en idiot.
Vi hade inte ens bra väder när vi var där. Regn fem av sju dagar. Jävla pittland.
Citera
2008-10-27, 11:29
Medlem
hahaha fyy fan inget röka, inga apotek,, masssa araber
Citera
2008-10-27, 11:32
Bannlyst
Citat:
hahaha fyy fan inget röka, inga apotek,, masssa araber
Och en hel del kameler & getter
Citera
2008-10-27, 12:39
Medlem
Verkar som vi har tänk om lite kanske sitter och tittar på sista minuten till gran canaria i stället malta är också ett altternativ om man ändå inte kan handla något skoj men men det ska ju va lite billigt att leva också handla kläder och sånt !!
Citera
2008-10-30, 23:16
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Verkar som vi har tänk om lite kanske sitter och tittar på sista minuten till gran canaria i stället malta är också ett altternativ om man ändå inte kan handla något skoj men men det ska ju va lite billigt att leva också handla kläder och sånt !!
Haha.. Ja...är ni bra ute efter efter god mat, lite fest och så så är ju kanarieöarna ett bättre val... ni slipper ju dryg lokalbefolkning i alla fall... Beror ju helt på vad ni vill ha ut av er semester... själv så rider jag hellre på kameler och dyker och simmmar med delfiner.... än festar varje dag när jag är utomlands...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in