Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-25, 18:02
  #1
Medlem
Ibland undrar jag varför DFG, KGB OCH Firman inte kan arrangera något i skogen och slår på varandra? då slipper ni poliser samt allmänhet.

Är det något kunnig soldat som kan svara på detta?
Varför stormar inte Firman box mellan DFG - KGB för att göra allt lite mer intressant?
__________________
Senast redigerad av Egatsoh2 2008-10-25 kl. 18:06.
2008-10-25, 18:57
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egatsoh2
Ibland undrar jag varför DFG, KGB OCH Firman inte kan arrangera något i skogen och slår på varandra? då slipper ni poliser samt allmänhet.

Är det något kunnig soldat som kan svara på detta?
Varför stormar inte Firman box mellan DFG - KGB för att göra allt lite mer intressant?

Eftersom andra inte verka vilja ge dig svar, så ger jag mig på ett försök!
KGB har faktiskt varit ganska drivande i frågan att flytta ut fighterna från polistäta områden. De har genom detta fått till uppgörelser med bla WM och FL.

Tidigare var det så att andra betecknade det som kickersfasoner att köra icke matchdagar, samt långt från arenan. Detta har ändrats delvis, tex hade WM och FB en uppgörelse i Skara en icke matchdag.

Nu är det väl mest DFG som har svårt att hitta andra platser än Vasaparken, men även det kanske ändrar sig...
2008-10-26, 22:05
  #3
Medlem
Marmoths avatar
Underbar tråd för oss dårar som vill ifrågasätta och gnälla, tack!

Detta:

Att 10 dagar innan ursprungligt speldatum inte ha kunnat fastställa vilken dag det ska bli match är inget annat än en skandal. Det aktiva supporterföraktet bara fortsätter och ni undrar varför svensk fotboll är i kris?

...hittade jag på en "sida" och jag måste bara fråga att oavsett hur dumma vi Svenssons, klubbar, spelare, förbund, journalister, regering, poliser, m fl, är så måste ju ändå visst ansvar ligga hos "er"?

Om alla "vi idioter" vänder oss emot "er" så kanske kanske kanske.....ett litet uns av självkritik..ja, eller inte?
2008-10-26, 22:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lkrb01
Eftersom andra inte verka vilja ge dig svar, så ger jag mig på ett försök!
KGB har faktiskt varit ganska drivande i frågan att flytta ut fighterna från polistäta områden. De har genom detta fått till uppgörelser med bla WM och FL.

Tidigare var det så att andra betecknade det som kickersfasoner att köra icke matchdagar, samt långt från arenan. Detta har ändrats delvis, tex hade WM och FB en uppgörelse i Skara en icke matchdag.

Nu är det väl mest DFG som har svårt att hitta andra platser än Vasaparken, men även det kanske ändrar sig...

Vasaparken är känt för att vara piknick-ställe för DFG och dess anhängare.
det som förvånar mig varje gång, är att ställen som väljs är bland de sämsta.
OCH SLutar alltid med att polis är där.
2008-10-27, 00:07
  #5
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Det finns redan trådar om firmorna, använd dem!

*tråd låst*

// Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback