2008-10-24, 00:36
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0lle
här har vi mcdonalds,burgerking och max helt avsides från stan, alla på samma ställe. dom klarar sig bra allihopa vad jag vet.

Höhö från min gamla hemstad Värnamo då

Saken är ju också där att det ligger längs E4an så det är ju väldigt väl traffikerat.
Citera
2008-10-24, 16:53
Medlem
Snurrens avatar
Max lökringar är en delikatess
Citera
2008-10-24, 17:47
Medlem
Slumlords avatar
Icke att förglömma på Max är den varma cheddatrosten att dippa stripsen i. Angående fyllekäk så är väl nackdelen för både BK och Max att det tenderar att ta lite tid att få deras burgare, vilket kan leda till jobbiga och stökiga köer. Fast det gäller ju som sagt var båda så det tror jag inte talar till någons för- eller nackdel.
Citera
2008-10-24, 19:38
Medlem
Av de tre jättarna så väljer jag helt kalrt Max. Hamburgarna drar mer åt gatukökshållet istället för snabbkäkshållet som i min mening är ett plus.

Föresten, Clock... det finns ju inte? Men jag har sett pommeskartonger (såg snabbt så det kunde varit något annat) och någon dressingburk med Clock-loggan på, har det kommit tillbaks?
Citera
2008-10-25, 14:56
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oakn
Av de tre jättarna så väljer jag helt kalrt Max. Hamburgarna drar mer åt gatukökshållet istället för snabbkäkshållet som i min mening är ett plus.

Föresten, Clock... det finns ju inte? Men jag har sett pommeskartonger (såg snabbt så det kunde varit något annat) och någon dressingburk med Clock-loggan på, har det kommit tillbaks?

Fan var det inte Clock som la ner för en 10 år sedan eller liknande?
Citera
2008-10-25, 16:51
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Fan var det inte Clock som la ner för en 10 år sedan eller liknande?

namnet har tydligen köpts upp av någon tomte som gör bearniesås http://www.clocksverige.se/productssimple.html

dem la ner -99 ack vad jag saknar de
Citera
2008-10-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
namnet har tydligen köpts upp av någon tomte som gör bearniesås http://www.clocksverige.se/productssimple.html

dem la ner -99 ack vad jag saknar de
HAHAHA, ja där ser man. Trodde han att han skulle få mer sålt för det? När vi endå är igång och snackar om det så... är den god?
Citera
2008-10-25, 19:03
Medlem
aedhs avatar
Det som är bra med Max är väl främst att de har rätt mycket bra nyttiga alternativ på menyn. Om man går efter det 'vanliga' utbudet måste jag ändå säga BK - Max hamburgare känns lite för sliskiga även om de har god dressing.
Citera
2008-10-25, 21:19
Medlem
byyys avatar
Frisco målet på Max är nog en av dom godaste hamburgarna jag har smakat iaf! Förövrigt mycket bättre än donken..
Citera
2008-10-25, 21:24
Medlem
Likmasks avatar
Jag hatar beställningssystemet på Max. Det underlättar väl varken för personal eller kunder att man beställer på ett ställe och sedan betalar på ett annat? Dock känns Max som det fräschaste alternativet och deras vegoburgare är väldigt goda. Jag får väl hålla mig till Max nu när Burger King bytt ut sin himmelskt goda vegoburgare mot en mjölig vegetarisk baguette.
Citera
2008-10-25, 21:24
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Max lökringar är en delikatess
Verkligen!

Har man smakat MAX lökringar vill man aldrig mer äta BK:s variant. Och burgarna är saftiga och fina, som dom man åt förr innan man fastnade på McD/BK.

Jättekul att MAX kan ge jättarna en match!

Har stannat till på Max i Lund när jag har haft vägarna förbi, och nu är dom äntligen i Malmö!
Citera
2008-10-26, 15:40
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likmask
Jag hatar beställningssystemet på Max. Det underlättar väl varken för personal eller kunder att man beställer på ett ställe och sedan betalar på ett annat? Dock känns Max som det fräschaste alternativet och deras vegoburgare är väldigt goda. Jag får väl hålla mig till Max nu när Burger King bytt ut sin himmelskt goda vegoburgare mot en mjölig vegetarisk baguette.

Där jag bor har dom inte det vanliga systemet faktiskt. Man beställer likadant på som på Burger King på vårat Max.

Vafan vadå har dom inte kvar veggie burgern längre ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in