Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-13, 22:50
  #1621
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaDC
Du menar väl ett vegetarianskt hak och inte ett veganskt hak?
Ja typ, känner många Veganer och alla är helt uppspelta över Max.. Tjatar om att åka dit hela tiden.
Citera
2017-02-13, 22:58
  #1622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Ja typ, känner många Veganer och alla är helt uppspelta över Max.. Tjatar om att åka dit hela tiden.

Åfan, det visste jag inte, tack för tipset.
Citera
2017-02-18, 02:00
  #1623
Medlem
Elementarts avatar
BBQ Halloumi är god, men inte riktigt värt priset.
Citera
2017-02-18, 07:30
  #1624
Medlem
Gjorde misstaget att stanna till för lunch på Max vid Bäckebol i Göteborg. Knappt något folk före mig men fick ändå vänta en kvart på maten efter beställning i Expresskassan. Den långa väntetiden kom dock inte som någon överraskning då det i köket fanns inte mindre än två st beslöjade somalikärringar samt två arabhanar.
Citera
2017-02-20, 10:44
  #1625
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Undvik Max Arlanda vid ankomsthallen. Långsammare personal finns inte. Maten är kall och smakar dåligt.

Men annars är Max bästa snabbmatsrestaurangen i Sverige.

Dock har Burger king bäst pommes Max har sämst. Max pommes är korta och smala.

Det måste Max ändra på!
Jag tycker ofta man får kalla burgare på MAX.
Citera
2017-02-20, 13:20
  #1626
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKarlsson88
Jag tycker ofta man får kalla burgare på MAX.

Ja, eller ljumma. Köttet ligger ju i varmhållningslådor. Gissar på att om det är för hög värme i varmhållningslådan så blir köttet torrt.
Citera
2017-02-21, 13:27
  #1627
Medlem
MartinStLouiss avatar
Max var i alla fall bättre förr, det känns som att de slarvar mer o mer när de ska göra burgarna nu. Och som ovan säger så är maten ofta ljummen när man får den.
Citera
2017-02-21, 14:28
  #1628
Medlem
Vet inte vilka Max-enheter ni varit på, men jag kan inte påminna mig kalla hamburgare någonsin. Är oftast kund på Max i Umeå för min del.
Citera
2017-02-21, 16:43
  #1629
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Vet inte vilka Max-enheter ni varit på, men jag kan inte påminna mig kalla hamburgare någonsin. Är oftast kund på Max i Umeå för min del.

Inte kalla, men heller inte heta. Ljumma, precis som på McDonalds med deras varmhållningssystem. Gå till Sibylla och jämför, där får man rykande heta hamburgare.
Citera
2017-02-21, 17:04
  #1630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Inte kalla, men heller inte heta. Ljumma, precis som på McDonalds med deras varmhållningssystem. Gå till Sibylla och jämför, där får man rykande heta hamburgare.
Nej, de är stekta direkt efter beställningen. Eller menar du att de har varmhållna exemplar som färdigsteks efter order? Stekningsproceduren är numera dold, så exakt vad som händer där är förstås svårt att avgöra.
Citera
2017-02-21, 21:02
  #1631
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Nej, de är stekta direkt efter beställningen. Eller menar du att de har varmhållna exemplar som färdigsteks efter order? Stekningsproceduren är numera dold, så exakt vad som händer där är förstås svårt att avgöra.

Både kött och nuggets ligger i stora plåtlådor, färdigstekta och varmhållna. Har sett det med egna ögon på bägge Maxrestaurangerna i min stad.

Tidigare stektes burgarna på beställning, men det är flera år sedan. Det blev tydligen för långa köer och svenne banan bryr sig inte, är burgaren är fettdrypande så är han nöjd ändå. Fort ska det gå!
Citera
2017-02-21, 21:12
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Både kött och nuggets ligger i stora plåtlådor, färdigstekta och varmhållna. Har sett det med egna ögon på bägge Maxrestaurangerna i min stad.

Tidigare stektes burgarna på beställning, men det är flera år sedan. Det blev tydligen för långa köer och svenne banan bryr sig inte, är burgaren är fettdrypande så är han nöjd ändå. Fort ska det gå!

Får inspektera här framöver, vi har tre Max i Umeå, inte samma upplägg på alla, en invigd i somras vid IKEA.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback