Hej för fan. Hur i helvete ska jag göra för att få värsta feta muskel-benen? Jag har fan skitsmala ben utan muskler på, och svinhög ämnesomsättning, tror jag, så dom har inget fett på sig heller direkt. Överkroppen är ju lättare att träna tycker jag, men låren och vaderna samt midjedelen går ju fan inte. Nu är jag pissed som fan, vad fan ska jag göra om jag verkligen fan i helvete vill bygga muskler som FAN i dom regionerna?! Nån smart jävla erfaren byggare får fan svara nu för i helvete!
Knäböj, det finns inget bättre sätt att bygga grova ben, sen kan du komplettera med marklyft, benpress och lår curl eller vad det nu heter för att träna baksidan lite extra. Vader kan du köra i gymmets vad "maskiner" det brukar alltid finnas ett par såna, annars kan du stå på en (stabil) platta som är ca en dec hög och köra stående vadpress, det funkar bra för vaderna. Övningar som benspark är inte lika effektiva för att bygga riktig ben massa. Kör knaböj med andra ord, det är alltså "squat" jag pratar om.
Det finns inget annat än knäböj, kör DJUPA STRIKTA TUNGA, gärna
i smithmaskinen ! Kör inte bara 3 set och sedan någon annan
skitövning, ställ dig i smitmaskinen och bara kör set efter set....
När du är slut går du o duschar !
Testa med pyramidträning. Det ger en grym uthållighet, pump i benen.
Knäböj:
Kör med lite mindre vikter och fölljande (REPS, SET):
12 10 8 8 6 6 5 4 3 2
Hacklift:
12 10 8 8 6 6 5 4 3 2
Benspark:
12 10 8 8 6 6 5 4 3 2
Legcurl: (Baksida ben)
12 10 8 8 6 6 5 4 3 2
Har du inte spyan i halsen efter ett sådant här pass så har du kört för dåligt. Se till att äta ordentligt bara.
Du kan även variera med SissySquat. Grym övning.
Hej för fan. Hur i helvete ska jag göra för att få värsta feta muskel-benen? Jag har fan skitsmala ben utan muskler på, och svinhög ämnesomsättning, tror jag, så dom har inget fett på sig heller direkt. Överkroppen är ju lättare att träna tycker jag, men låren och vaderna samt midjedelen går ju fan inte. Nu är jag pissed som fan, vad fan ska jag göra om jag verkligen fan i helvete vill bygga muskler som FAN i dom regionerna?! Nån smart jävla erfaren byggare får fan svara nu för i helvete!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!