Skulle vilja ha ett snusforum under tobak, mer inriktat på snus, sedan kanske ett för cigg och så ett gemensamt för cigarrer/cigariller/pipa eftersom det känns som lite mer "finrökning" tycker jag. Bra idé?
Senast redigerad av koZmo 2008-10-21 kl. 19:14.
Skulle vilja ha ett snusforum under tobak, mer inriktat på snus, sedan kanske ett för cigg och så ett gemensamt för cigarrer/cigariller/pipa eftersom det känns som lite mer "finrökning" tycker jag. Bra idé?
Kanske att det blir alltför mycket uppdelning? Att göra separata underforum för snus, cigaretter och cigariller känns rätt onödigt. Så många trådar lär det inte finnas i varje ämne att det föranleder separata fora.
Att det var ett onödigt skitförslag som borde åka direkt i papperskorgen!
Snus jag menar snus hur mycket kan de finnas att diskutera om snus!
borde fiskpinnar ha ett eget underforum i mat?
borde gräs ha ett eget underforum i cannabis?
Att det var ett onödigt skitförslag som borde åka direkt i papperskorgen!
Snus jag menar snus hur mycket kan de finnas att diskutera om snus!
borde fiskpinnar ha ett eget underforum i mat?
borde gräs ha ett eget underforum i cannabis?
finns en hel del att diskutera om snus!
gräs och cb är väl samma sak??
finns en hel del att diskutera om snus!
gräs och cb är väl samma sak??
Jag tycker inte att det finns något behov att en uppdelning av tobaksforumet, det skapas ju ändå så få trådar där.
Ang. gräset så skulle man väl kunna säga att det är samma sak som cannabis då "gräset" framställs av cannabisplantor, men när man säger cannabis så kan man syfta på både marijuana ("gräs") och hasch.
Senast redigerad av antagonisten 2008-10-21 kl. 22:46.
Cigarrer diskuteras redan nu under 'Livsnjutare & finsmakare' - välkommen dit!