Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-21, 14:10
  #1
Medlem
Vore intressant att veta var alla brukar handla kosttillskott & Träningstillbehör. Alltid kul att få nya tips!

För mig blir det offtast några av dessa, lite beroende på vad jag ska ha.

Gymgrossisten.com
Gymvaruhuset.com
Marclin.se
Vitasport.se
Citera
2008-10-21, 14:20
  #2
Medlem
schabo-labos avatar
Gymvaruhuset.com ---> de har de produkter jag önskar, bra priser och smidig frakt.

www.svensktkosttilsskott.com ---> använde mig av förut, det var ok, men saknar en del produkter och är inte lika uppdaterade på nyheter som gymvaruhuset.

Har fått upp ögonen för mmsports.com också, de har vettiga priser och finfina produkter.

Gymgrossisten är inget för mig.
Citera
2008-10-21, 14:39
  #3
Medlem
Drooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Gymvaruhuset.com ---> de har de produkter jag önskar, bra priser och smidig frakt.
Kör bara gymvaruhuset. Beställde igår och fick paketet idag. Sjukt sweet!
Citera
2008-10-21, 14:43
  #4
Medlem
InBreeds avatar
Gymgrossisten.com är stället jag handlar på.

Skulle vara kul att få veta några sidor som säljer fina/schyssta/inte allt för sprättiga kläder
Citera
2008-10-21, 14:45
  #5
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InBreed
Gymgrossisten.com är stället jag handlar på.

Skulle vara kul att få veta några sidor som säljer fina/schyssta/inte allt för sprättiga kläder
Budo & fitness har väl kläder om jag inte minns fel.
Citera
2008-10-21, 15:09
  #6
Medlem
Hallontårtans avatar
Gymgrossisten.

Handlade alltid på Gymvaruhuset tidigare, men de har höjt priserna på protein tex och har inte samma generositet som de hade tidigare.

GG är ngt dyrare, men har allt samt att vänkretsen gillar deras protein samt smaker bättre.

En butik där jag handlat men som jag INTE kommer handla från igen är Nutrioutlet. Eller vad sägs på leveranstider på 2 veckor eller mer samt obefintlig support där man vägrar svara på mail, telefon bara existerar på papperet samt fakturor som går till inkasso fastän de är betalda.

Jag har vänner i Stockholm och Skåne som haft liknande problem (minus faktureringen då).
Citera
2008-10-21, 15:14
  #7
Medlem
snurreskvätts avatar
Köp inte från shopping4net.se heller.
Precis samma sak som ovan, leverans tog säkert 3 veckor. Bara massa strul strul strul.
pajaser
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback