Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 13:57
  #1
Medlem
krijgenics avatar
Någon som har sett den? Vad tyckte ni i så fall om individerna som intervjuades i denna dokumentär? Personligen så blev jag jävligt besviken på många av dem, som inte verkar ha mer inuti pannbenet än en treåring och är lika artikulerade som en person som hoppat av gymnasiet. Är det såhär vad många anser vara elitism ser ut idag? Tacka vet jag Erik (från Watain) samt Kvarforth, som gjorde den åtminstone delvis sevärd.
Citera
2008-11-01, 00:57
  #2
Medlem
Öhhh, hjälp mig lite på traven nu - var har du sett den? Jag skulle väldigt gärna vilja se den.
Citera
2008-11-02, 16:11
  #3
Medlem
Likferds avatar
Den ligger uppe på bl.a. Metalbits...

Hur som helst. Tycker som annan sa i tråden att Kvarforth och Erik är de enda som säger något som är vettigt att lyssna på. Större delen av de resterande som är med i filmen framstår bara som inskränkta "satan-är-tuff-jag-vill-döda-kristna-och-bränna-kyrkor-personer". Till och från att det tom. får ett parodiskt uttryck, det blir bara för löjligt.

Fö. är deras engelska fruktansvärd, de i kombination med korkade formuleringar ger tyvärr inget särskilt intelligent uttryck. Jag måste säga att jag var en smula besviken.
Citera
2008-11-02, 19:38
  #4
Medlem
PurpleAs avatar
Är Emperor Magus Caligula med i dokumentären?
Citera
2008-11-02, 19:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likferd
Den ligger uppe på bl.a. Metalbits...
Aha, okej. Nu har jag ingen användare där men om någon som läser detta har den så lägg gärna upp den på The Pirate Bay. Föredragningsvis i avi-format, pallar inte att ladda hem flera gigabyte. Som jag skrev tidigare så hade den varit intressant att se, även om jag såhär instinktivt nog gör bäst i att hålla förväntningarna på en "lagom" nivå
Citera
2008-11-02, 19:56
  #6
Medlem
Klints avatar
Ja upp med den på Piratebay. Hade varit intressant att se.
Citera
2008-11-02, 20:06
  #7
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Ja upp med den på Piratebay. Hade varit intressant att se.

Håller med, upp med den så ska du nog se att tråden tar fart
Citera
2008-11-02, 22:44
  #8
Medlem
setermannens avatar
Vore kul att se, inte för att jag på något plan gillar musiken men för att genren är så pass intressant. Det är inte den man kan se delar av på Youtube va? Såg nåt med gamla Mayhemmedlemar som blev intervjuade och så.
Citera
2008-11-03, 23:57
  #9
Medlem
Likferds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleA
Är Emperor Magus Caligula med i dokumentären?

Nej, det är han inte.

¨
Citat:
Ursprungligen postat av setermannen
Vore kul att se, inte för att jag på något plan gillar musiken men för att genren är så pass intressant. Det är inte den man kan se delar av på Youtube va? Såg nåt med gamla Mayhemmedlemar som blev intervjuade och så.

Gissar på att du tänker på dvdn "Once upon a time in norway" med den beskrivningen, dvs inte denna dvdn.
Citera
2008-11-04, 00:09
  #10
Medlem
Fargoths avatar
Tacka vet jag Ghaal
http://www.youtube.com/watch?v=R2SozSYIWmA
Citera
2008-11-04, 01:19
  #11
Medlem
PurpleAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likferd
Nej, det är han inte.
.

Synd, tror han gjort sig okey i en sån dokumentär.
Citera
2008-11-04, 17:50
  #12
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleA
Synd, tror han gjort sig okey i en sån dokumentär.
Eller inte.

"Jaa, eeh, jag tycker kristendomen är idiotisk för att om du tittar i en skolbok så ägnar de 30 sidor åt kristendomen och en sida åt andra livsåskådningar."

Stark debattör!

När ska de sluta göra såna här fåniga jävla dokumentärer om truu nårvidjan blakkmetall där de maler samma jävla skit om Venom, Mayhem, Burzum och Gorgoroth för att slutligen låta det mynna ut i gamla arkiverade intervjuer med Necrobutcher och Gaahl som redan malts sönder och samman? Trodde det häftiga äntligen gått ur den där jävla dyngan.
__________________
Senast redigerad av Adversarius 2008-11-04 kl. 17:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback