Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 05:41
  #1
Medlem
pina4s avatar
Kosten är i sin ordning. Tränar gym 4-5 gånger i veckan. Varje morgon tar jag 1,5h promenad eller 1h på rodmaskin. Och har även väldigt fysiskt arbete, mycket tunga lyft. Jobbar runt 8-12 h 5 dagar i veckan. Känner mig pigg och sover bra. Kan detta bli för mycket.

Kurar även lite samtidigt. cypionat 200ml e3d.

Och angående cardio på morgonen, är det bättre med promenad eller rodmaskin? Eller ska man kanske variera, en morgon promenad och rodmaskin nästa? Eller först promenad sen rodmaskin efter? Man kanske kan inte köra för mycket cardio? Finns det nån gräns?

Syftet med det hela är att bränna lite fett.
Citera
2008-10-20, 11:03
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pina4
Kosten är i sin ordning. Tränar gym 4-5 gånger i veckan. Varje morgon tar jag 1,5h promenad eller 1h på rodmaskin. Och har även väldigt fysiskt arbete, mycket tunga lyft. Jobbar runt 8-12 h 5 dagar i veckan. Känner mig pigg och sover bra. Kan detta bli för mycket.

Kurar även lite samtidigt. cypionat 200ml e3d.

Och angående cardio på morgonen, är det bättre med promenad eller rodmaskin? Eller ska man kanske variera, en morgon promenad och rodmaskin nästa? Eller först promenad sen rodmaskin efter? Man kanske kan inte köra för mycket cardio? Finns det nån gräns?

Syftet med det hela är att bränna lite fett.


kurar för att bränna lite fett?
Citera
2008-10-20, 11:13
  #3
Medlem
Felons avatar
du får väll känna efter själv vad som känns bra, ingen annan som kan säga till dig att du är övertränad
Citera
2008-10-20, 11:25
  #4
Medlem
Loos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pina4
Kosten är i sin ordning. Tränar gym 4-5 gånger i veckan. Varje morgon tar jag 1,5h promenad eller 1h på rodmaskin. Och har även väldigt fysiskt arbete, mycket tunga lyft. Jobbar runt 8-12 h 5 dagar i veckan. Känner mig pigg och sover bra. Kan detta bli för mycket.

Kurar även lite samtidigt. cypionat 200ml e3d.

Och angående cardio på morgonen, är det bättre med promenad eller rodmaskin? Eller ska man kanske variera, en morgon promenad och rodmaskin nästa? Eller först promenad sen rodmaskin efter? Man kanske kan inte köra för mycket cardio? Finns det nån gräns?

Syftet med det hela är att bränna lite fett.

Shit hur har du tid?
Hur har du tid att laga mat?
Vad äter du?
Du lär ju bränna fett om du bara äter bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback