2008-10-18, 18:21
Medlem
swed42s avatar
Härligt kämpat av FBK.
2008-10-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swed42
Härligt kämpat av FBK.

Bästa idag var ändå att Djurgården vann mot Linköping. Riktigt skönt.

Toskala
2008-10-18, 18:26
Medlem
Kul för Victor Hedman att fixa hem 2 poäng till Modo
2008-10-18, 18:36
Medlem
SweTechs avatar
Goren, Jonas och Kåberg var bäst i laget.. Grym insats från alla tre och hela laget gjorde en bra insats med några undantag..

Micke J måste komma igång, spelar han så här när Norda är frisk så tycker jag att han ska petas.. Marcus Johansson förtjänar sin plats och Holtet går från klarhet till klarhet tycker jag med sin tunga forechecking.

Stora plus för både Skålberg (3 ass) och Motin, många har pissat på Motin och mycket av kritiken har vart rättfärdigad men han gör en riktigt stabil match och jag kan inte hitta många fel på någon utav dom.

Edit: Har absolut inget emot Brynäs men Mads Hansen skulle må bra av ett kok stryk.. Försöker han alltid skalla motståndarna vid tekning eller var det något nytt för dagen?
2008-10-18, 18:39
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Goren, Jonas och Kåberg var bäst i laget.. Grym insats från alla tre och hela laget gjorde en bra insats med några undantag..

Micke J måste komma igång, spelar han så här när Norda är frisk så tycker jag att han ska petas.. Marcus Johansson förtjänar sin plats och Holtet går från klarhet till klarhet tycker jag med sin tunga forechecking.

Stora plus för både Skålberg (3 ass) och Motin, många har pissat på Motin och mycket av kritiken har vart rättfärdigad men han gör en riktigt stabil match och jag kan inte hitta många fel på någon utav dom.

Edit: Har absolut inget emot Brynäs men Mads Hansen skulle må bra av ett kok stryk.. Försöker han alltid skalla motståndarna vid tekning eller var det något nytt för dagen?

Tack vare Motin som Brynäs fick in sitt mål. Slarvig pass bakom målet..
2008-10-18, 18:41
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Tack vare Motin som Brynäs fick in sitt mål. Slarvig pass bakom målet..

Han har spelat två matcher på hela säsongen..

Sett till hela matchen gjorde han en bra insats, sen finns det situationer där han borde spela enklare eller vara mer resolut i agerandet men som sagt.. Klart godkänt i min åsikt.
2008-10-18, 19:27
Medlem
NirvanAs avatar
Timrå världens mest orutinerade lag? Utv.minuter: 14-59 STABILT! haha.
2008-10-18, 19:28
Medlem
Kom igen nu då, Skellefteå, vinn mot Luleå så man åtminstone får 2 rätt på tipset.

Toskala
2008-10-18, 19:30
Medlem
Trillskes avatar
Blir mycket förvånad om Luleå plockar denna.
2008-10-18, 19:34
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Kom igen nu då, Skellefteå, vinn mot Luleå så man åtminstone får 2 rätt på tipset.

Toskala

...eller fem rätt.
2008-10-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala

Toskala

Hoppas på dig. Varför lurar du inte med dig Klevis i tipset.? Behövs lite kaxiga AIKare som bevisar sin kunskap i toppen. Det är väl faan att en dalkulla från Leksand leder elitserietipset!
2008-10-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
...eller fem rätt.
Resultatet efter kvällens omgång påminner mig om en situation förra året. Minns du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in