Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-05, 02:52
  #601
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Idag är tjejen 21-22 år. Någon som vet om de fortfarande är ihop?

När ska alla barnsliga småpojkar lära sig att en 17-årig kvinna motsvarar en 25-årig man i mognad och beredskap för relationer ??

Antag att jag som 15-årig groupie pippat med Johnny Cash strax innan han dog 2003. Skulle det också vara något märkligt i en naiv lillgrabbs ögon, måntro ?
Citera
2013-04-05, 04:44
  #602
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
När ska alla barnsliga småpojkar lära sig att en 17-årig kvinna motsvarar en 25-årig man i mognad och beredskap för relationer ??

Antag att jag som 15-årig groupie pippat med Johnny Cash strax innan han dog 2003. Skulle det också vara något märkligt i en naiv lillgrabbs ögon, måntro ?
Jag är ingen naiv lillgrabb, jag är i tjejens ålder och kön. Att vara ihop med en så gammal och framförallt sliskig gubbe vid den åldern är inte normalt, därmed basta och åter till topic.
Citera
2013-04-05, 13:39
  #603
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Jag är ingen naiv lillgrabb, jag är i tjejens ålder och kön. Att vara ihop med en så gammal och framförallt sliskig gubbe vid den åldern är inte normalt, därmed basta och åter till topic.

Du använder ordet "normalt" som om det är något man hugger i sten. Allt som inte skadar andra är normalt säger jag istället.

I din värld är det normalt att kimakteriekärringar pippar med 17-åriga killar men när en 17-årig tjej pippar självmant av fri vilja med en rik 50-åring så är det plötsligt onormalt. Snacka om att du verkar konstig.
Citera
2013-04-05, 22:07
  #604
Medlem
Ogres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Jag är ingen naiv lillgrabb, jag är i tjejens ålder och kön. Att vara ihop med en så gammal och framförallt sliskig gubbe vid den åldern är inte normalt, därmed basta och åter till topic.

Du är visst en naiv lillgrabb. Fast tjej. Bara det faktum att du stör dig på andras relationer visar det.
Jag har en kamrat som är tjugo år äldre än sin flickvän, andra barnet är på väg. Båda mår utmärkt.
Låt folk leva sina liv som de vill.
Citera
2018-07-02, 14:32
  #605
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Jag är ingen naiv lillgrabb, jag är i tjejens ålder och kön. Att vara ihop med en så gammal och framförallt sliskig gubbe vid den åldern är inte normalt, därmed basta och åter till topic.
Vilket åldersspann är normalt för par, finns det klara regler för sånt?
Citera
2018-07-02, 15:22
  #606
Medlem
brianmolkos avatar
Länk fungerar inte, märkligt, eller kanske inte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback