Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-19, 07:54
  #241
Medlem
Tullamores avatar
Tjejen som spelar Kelly i Våra värsta år, ska vara riktigt bright.
Citera
2012-05-20, 09:19
  #242
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hur är det med Thorsten Flincks iq?

Har sökt på det men hittar inget direkt svar på den frågan. Skulle jag tippa tror jag att han ligger långt över medel.
Citera
2012-05-20, 10:50
  #243
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
Med tanke på att hon är flata så tilltalas hon fortfarande Miss Foster...



De använder fortfarande röntgenplåtar och foton från Dr Albans utförda lagningar som avskräckande exempel på tandläkarprogrammet enligt en kompis som läser till tandläkare.

Var det inte någon som skrev här på FB om att han blivit behandlad av Doktor Alban och det var en skräckupplevelse, som sen pplevdes på nytt när Hello Africa video visades på TV ?
Citera
2012-05-21, 08:03
  #244
Medlem
MrMjoelkes avatar
Christer Sandelin har både högt IQ och EQ dvs en dubblish!
Citera
2012-05-21, 11:54
  #245
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven
Lite OT, men för ni som kan: Att vara smart betyder väll inte att man har hög IQ utan det är väll även folk med mindre IQ som kan vara smartare än vissa andra med högre IQ för att de typ har asberger och lägger all energi på vissa individuella saker? Eller är jag helt ute och cyklar? :P

OnT: Men jag tror fakiskt att Jack Nicholson har ganska hög IQ

Du behöver inte alls vara ''smart'' dvs ha mycket kunskap enbart för att du har hög IQ. Däremot så har du lätt att ta åt dig och lära dig saker.
Citera
2012-05-21, 14:29
  #246
Medlem
Fula Gubbens avatar
IQ handlar om två saker, bearbetningshastighet i hjärnan samt minneskapacitet. Precis som en modern dator. Det är en observerbar personlig egenskap, som ögonfärg t ex.

Det går att flumma kring "intelligens"-begreppet, men IQ-begreppet är tämligen konkret och oflummigt.
Citera
2012-05-21, 14:58
  #247
Medlem
argtants avatar
Vet inte om någon har nämnt det här tidigare, men har hört att Alexander Bard ligger högt över genomsnittet, kanske t.o.m medlem i Mensa. Någon som kan bekräfta detta?
__________________
Senast redigerad av argtant 2012-05-21 kl. 15:17.
Citera
2012-05-21, 19:09
  #248
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Vet inte om någon har nämnt det här tidigare, men har hört att Alexander Bard ligger högt över genomsnittet, kanske t.o.m medlem i Mensa. Någon som kan bekräfta detta?

Jepp, och J-P Barda är också ett jävla smartskaft!
Citera
2012-05-21, 20:28
  #249
Medlem
21 sidor och ingen har nämnt Carl Bildt?!
Citera
2012-05-21, 21:48
  #250
Medlem
Ratads avatar
Orkar inte backchecka tråden men Chaz Coleman i Killing Joke ska (möjligen enligt egen utsago) ha runt 180 i IQ.
Citera
2012-05-22, 02:58
  #251
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Orkar inte backchecka tråden men Chaz Coleman i Killing Joke ska (möjligen enligt egen utsago) ha runt 180 i IQ.
JAZ! JAZ Coleman, förihelvete.

Fattade inte vem du menade först så jag gjorde misstaget att bildgoogla denna "chaz Coleman" för att ta reda på vem du menade: Urk!
Citera
2012-05-22, 03:21
  #252
Medlem
StigAllans avatar
G W Persson om han inte är nämnd.

Blattar och negrer får fan visa upp en intelligenstest innan en kommentar om deras smarthet ska godkännas av moddsen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback