Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-17, 18:06
  #1
Medlem
Bokias avatar
Mellowheads MC. Vad är det för några?

Vad står de för, etc?
Citera
2008-10-17, 19:15
  #2
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokia
Mellowheads MC. Vad är det för några?

Vad står de för, etc?
Tänkte skriva något om trådstarten, men efter att ha tittat på dina tidigare oneliner-trådstarter så glömmer vi det.

Du får nog formulera en mer specifik fråga annars blir det nog mest tystnad i tråden.
Citera
2008-10-18, 17:10
  #3
Medlem
Bokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Tänkte skriva något om trådstarten, men efter att ha tittat på dina tidigare oneliner-trådstarter så glömmer vi det.

Du får nog formulera en mer specifik fråga annars blir det nog mest tystnad i tråden.


Hur vill du jag skall formulera mig då?

Varför veckla in något, när det i slutändan är samma fråga ändå.

Jag undrar vad Mellowheads MC är för ett gäng. Vad de sysslar med och står för som biker-klubb.

Passar det?
Citera
2008-10-18, 17:17
  #4
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokia
Hur vill du jag skall formulera mig då?

Varför veckla in något, när det i slutändan är samma fråga ändå.

Jag undrar vad Mellowheads MC är för ett gäng. Vad de sysslar med och står för som biker-klubb.

Passar det?

Mellowheads är en vanlig bikerklubb, finns nog både sossar och moderater, fäder och ungkarlar i klubben. End of story för den blir inte mer spännande än så.
Citera
2008-10-18, 18:14
  #5
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokia
Hur vill du jag skall formulera mig då?

Varför veckla in något, när det i slutändan är samma fråga ändå.

Jag undrar vad Mellowheads MC är för ett gäng. Vad de sysslar med och står för som biker-klubb.

Passar det?
Bågar, brudar, bärs samt gemenskapen runt detta. Något de delar med hundratals andra klubbar.

Jag trodde kanske att det var något med just denna klubben som gjorde dig nyfiken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback