Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-04, 20:47
  #145
Medlem
RobertusCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flensfarliga
Tjena! ska dit i sommar. Hur ser technoscenen ut? hur är nattlivet, drogerna etc etc?

Citat:
Ursprungligen postat av milkmannenkna
Tråkigt att du inte fick svar av någon, vill du dock dela med dig av dina erfarenheter är du mer än välkommen.


Techoscenen är jag inte jätteinsatt i, men kan försäkra om att det finns lite av allt. Nattlivet är helt fantastiskt vilken dag du än går ut, sommaren är nästan jobbigt då det är alldeles för mycket folk. Tillgången på droger är inga problem. Dock ska man väl vara lite småförsiktig med vem man handlar av så man inte får oregano istället för gräs tex.
Citera
2018-12-08, 15:42
  #146
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertusCaesar
Techoscenen är jag inte jätteinsatt i, men kan försäkra om att det finns lite av allt. Nattlivet är helt fantastiskt vilken dag du än går ut, sommaren är nästan jobbigt då det är alldeles för mycket folk. Tillgången på droger är inga problem. Dock ska man väl vara lite småförsiktig med vem man handlar av så man inte får oregano istället för gräs tex.


Ah, var ju ett tag sedan jag var där nu. Men ah, technoscenen är väldigt bra märkte jag! Mycket på Pink Street (som en FYI) för framtida besökare av den här tråden.
Mitt enda problem var dock att få tag på vanligt röka, övriga droger var enkelt som du säger. Visst, jag blev erbjuden både grönt och brunt hela tiden, men kände att jag inte ville röka något utspätt eller fake så jag sket helt enkelt i det.
Citera
2019-09-09, 00:41
  #147
Medlem
Beachvolleyball i Lissabon

Hej
Jag ska åka till Lisssbon, Portugal om 1vecka. Någon som vet om det finns volleybollnät på någon strand?
Citera
2019-09-09, 00:44
  #148
Avstängd
ilpobres avatar
Ja, det finns ett nät på Voleybal Netô Playa.
Citera
2019-11-18, 13:04
  #149
Medlem
Tjenare!


Jag ska åka ner till lissabon den 30 december och tillbaka 3 december, kommer bo hos flickvännens bekanta och de kommer väl styra upp någon form av schema!

Finns det något ni rekommenderar under nyårs helgen etc samt hur ligger det till med väder under denna perioden, är det skitkallt eller som en svensk vår?

Jag har verkligen ingen koll på lissabon eller portugal så alla svar välkomnas!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f766901

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback