Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-06, 21:22
  #505
Medlem
sigurts avatar
Min kompis var inne på Game och ringde mig och sa att dom hade något erbjudande om att få köpa Kinect till xbox360 för halva priset om man byter in 3 spel. tyvärr så tog han inte reda på mer info så därför skriver jag här.

Jag tar för givet att det gäller "nya" spel, men ja försöker hitta detta erbjudandet på deras hemsida men det går fan icke.

nån som vet?
Citera
2010-11-06, 21:24
  #506
Medlem
Deciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
Inte orkat läsa igenom tråden, men har gamestop någon officiell lista över vilka spel de tar emot och vad man kan tänka sig få för de?
yep det har dom, sök igenom på deras hemsida så hittar du det
Citera
2010-11-10, 00:23
  #507
Medlem
Callmebabas avatar
Är det någon som kan ge tips på någon affär man kan göra och få förhansboka för 199:-
Men är det inte onödigt eftersom Elgiganten säljer de nya spelen för typ 450. Så spelan man lämnar in brukar inte vara biligare än 200 så man kännar la inte på det?
Citera
2010-11-11, 23:58
  #508
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmebaba
Är det någon som kan ge tips på någon affär man kan göra och få förhansboka för 199:-
Men är det inte onödigt eftersom Elgiganten säljer de nya spelen för typ 450. Så spelan man lämnar in brukar inte vara biligare än 200 så man kännar la inte på det?
Ursäkta mig, men va? Förstår ingenting.

Om jag lyckats gissa rätt, att du undrar om det finns något ställe där man kan förhandsboka ett spel för 199:-? Nej, det tror jag inte. Du brukar allt som oftast själv behöva lämna in två spel för att sen betala 199:- och få spelet.
Citera
2010-11-12, 15:58
  #509
Medlem
Callmebabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Ursäkta mig, men va? Förstår ingenting.

Om jag lyckats gissa rätt, att du undrar om det finns något ställe där man kan förhandsboka ett spel för 199:-? Nej, det tror jag inte. Du brukar allt som oftast själv behöva lämna in två spel för att sen betala 199:- och få spelet.

Jag snacka om Gamestop.
Du vet att de flesta billigaste spelen är "bannade", så det går inte att byta in de.
Det jag söker är billiga spel som inte är "bannade" som jag te.x kan köpa från cdon eller något.
Citera
2010-11-29, 14:42
  #510
Medlem
Baconchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmebaba
Jag snacka om Gamestop.
Du vet att de flesta billigaste spelen är "bannade", så det går inte att byta in de.
Det jag söker är billiga spel som inte är "bannade" som jag te.x kan köpa från cdon eller något.

Här är spelen som är ''bannade''

http://www.game.se/acatalog/Exkluderingslista.html
Citera
2011-02-28, 18:04
  #511
Medlem
sigurts avatar
har game och gamestop slutat med dessa inbyteskampanjer? Stendött i tråden och när jag tittade till gamestops hemsida så är det någon slags kamapnj "förhandsboka och få 100kr att handla för"

what?!
Citera
2011-02-28, 18:40
  #512
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
har game och gamestop slutat med dessa inbyteskampanjer? Stendött i tråden och när jag tittade till gamestops hemsida så är det någon slags kamapnj "förhandsboka och få 100kr att handla för"

what?!

Tror de nya erbjudande är typ 1-2 utvalda spel som man kan byta mot det nya spelet. Så exkluderingslistan är merparten av alla släppta spel.

Tyvärr.
Citera
2011-04-14, 15:09
  #513
Avstängd
Vapendragares avatar
http://img.game.se/BUTIKSMAIL/butiks...apr2011_se.jpg
Citera
2011-08-13, 14:41
  #514
Avstängd
Vapendragares avatar
Inbytesdeal på Nintedo 3DS

http://img.game.se/special.html

Inbytesdeal på NHL 12

http://www.gamestop.se/game.asp?id=877
__________________
Senast redigerad av Vapendragare 2011-08-13 kl. 14:43.
Citera
2015-01-25, 14:08
  #515
Medlem
Nattriddares avatar
Kunglig bump här!

FIFA 15 till Xbox One, helt nytt oöppnad förpackning.
Någon som känner till inbytesvärdet på Game / Gamestop?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback