Citat:
Ursprungligen postat av Oralice
Edit: Läste tidigare om någon som hade problem med att "finna sig i nuet" under den sexuella akten, det är något jag i allra högsta grad upplever. Så till den milda grad att jag kan räkna mina utlösningar på en hand trots ideliga försök med olika partners. Är detta något som kan kopplas till min avsaknad av koncentration eller har jag bara något annat fel i huvve? Någon som känner igen sig i det jag beskriver?
MVH Oralice som nu anar ljuset i tunneln.
För mig som är frivillig oskuld
indirekt så får jag stora missunnsamma känslor över att höra om andras sexuella framgångar även ifall man inte pratar till mig...i ditt fall kan man ju kanske säga att det inte bara varit framgångar så det kompenserar lite
(grattis till mig då

)
Därför väljer jag att kunna svara ja på din fråga..jag tror att det kan ha med lack of koncentrationen att göra i sak, herrn är min motpol inom det området som kan delas upp i två delar av myntet.
Undertecknad har snarare problem att hålla kroppsvätskan så länge som jag planerar när jag besiktar klassisk porr på datorn, som jag hävdar beror på att jag är jävligt otålig och måste ha kicken NU!!!!!
(inre överaktivitet på ett sätt)
Dålig koncentration på det långsiktiga målet att hålla sig med andra ord är vad jag har,
du är redan det långsiktiga målet...däremot saknar du förmågan att tillgodogöra
dig kicken på kommando.
Även ifall jag hatar att ge råd till andra snubbars njutning som sagt så säger jag motvilligt att herrn kanske borde därav koncentrera sig på att inte komma istället för att komma, lura skallen på nått vänster, det är precis det jag praktiserar undermedvetet och det leder mig till att alltid leverera på blixtuppmaning (för kort gången dock) men det känns ärligt lika bistert för mig som ditt motsvarande enligt mina värderingar.
Har ADD men är omedicinerad än så länge, peppar peppar, finns väll risk att veken dör när man får smaka på Concertan när den ska jobba ihop med mitt Sertralin som redan försämrad
potensverket en aning.