Bye the way, tycker ni att det här låter som ett typiskt ADD drag?
Idag skulle jag träffa min psykriater, i flera veckors tid har jag haft det här mötet i tankarna genom
att bla beskåda kallelse-pappret synligt på bordet, men det visar sig att jag har fått en detaljfixering vid att bara påminna mig stjälv om korrekt datum, medans klockslaget..det ignorerade jag varje gång jag kollade den här pappersmassan, eftersom jag redan är bombsäker på att den är kl 13.00, men det visar sig vara en undermedveten inbillning ifrån nånting...det har nämligen stått kl 11 hela tiden, men jag har spikat annat,
det här är ett mönster som följt mig genom hela livet, jag plockar ut en viktig detalj ur ett sammanhang..men jag missförstår den detaljen, har fel helt enkelt pga av oumärksamhet! sedan bygger jag på allt annat viktigt som jag däremot har jävligt rätt om

runt ikring grundfelet, & därför så brakar hela korthuset samman när jag väl vaknar ur den här transen stjälvmant..när det är försent att reparera givetvis, jag är alltså skitskärpt samtidigt som jag är väldigt ute & cycklar.
Jag hatar den här egenskapen