Jag är lite bekymrad då jag hela livet upplevt 100 % av kriterierna för ADD, men har nu på senare år istället fått diagnos Aspergers, när jag tar upp en ev kombination utav AS + ADD får jag inget önskvärt gehör hos min läkare, han säger baserat på våra samtal enbart! att jag inte är den som har uppmärksamhetsstörning..efter som jag kan fokusera & lyssna på honom när han talar till mig
vad fan vad har karln för preferenser & lågfungerande organismer inne på kontoret dagarna i ändä!
finns det folk som inte kan fokusera när man har uppmärksamheten riktad emot en stjälv?.
Nej det man menar med uppmärksamhet är väll annars mer när man tar sig an en uppgift på egen hand, att man blir handfallen & när man väll försöker alltid lyckas missförstå dom folkliga instruktionerna.
& vara så splittrad i hjärnan att man begår grova blunders så att klasskompisarna garvade & klassificerade en som "lite efter",
min doktor Ötker kan ju inte veta defaktot att ibland så lyssnar jag inte på när han pratar till mig, det går upp & ner det där hela tiden, men för det så spelar man ju med i normalt social spel där man tittar på den som talar till en, det lär man sig som fucking 3-åring,
enda konsekvensen med en autopilot som automatiskt hummar "ja" när man förväntas göra detta som minst är att det kan bli svårt att ställa intelligenta motfrågor därför, dom tvingas jag istället ta med vederbörande i efterhand som ett annat grundsär

& det är alltid detta som drivit mina elinstallations-lärare till att bli förtidspensionerade hobbytransor
Så på vilket sätt av dom här två är ni licensierade ADD-offer ouppmärksamma?
är ni helt borta när folk pratar till er?