Hej allihopa nu är de så att jag fått en pressent av killen som stått hemma i över 1 månad pga att jag inte vet hur jag ska få igång den.
När jag sätter på datan hittar den tangentbordet och musen men det är inloggningsuppgifter som jag tyvärr ej har..
Närjag vänt mig till macoteket vill dom inte sälja mig den cdn som dom säger att jag behöver OSX leopard utan serienumret??
Och någon annan har sagt att det kan finnas något MASTER lösen som gör att även om jag kommer in på första lösen kan det skita sig sen?
Skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig för jag är trött på att sitta och glo påmin fina datadär hemma!=)
Okej.. om jag har förstått det rätt, så har du fått en iMac av din kille. Den är lösenordsskyddad. Du har inte lösenordet. Du har inga skivor som följde med.
Jag har faktist ingen aning om vad den är =) men så mkt jag hajjat är att jag inte kommer att få nått lösen..
Jag har inga cd skivor, bara tangentbord och mus..
Tyvärr hajjar jag noll om data men om jag köper den där os leopard cdn är det säkert att jag får igång datan då? cdn kosta ju nästan 1300 kr behöver jag mer programm sen?
Nu är ju tyvärr killen bortrest oxå så måste ju få igång den själv..
Är jätte tacksamm för alla svar..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!